Nu Online
Momenteel zijn er 760 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met zalando?

6-4-2012 11:36:47
Hoi bruidjes,

Heb net zeer leuke schoenen gezien op zalando.nl,iemand al enige ervaring mee?

nancy
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 703

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik6-4-2012 12:43:38

ikzelf nog niet maar een van mijn nederlandse vriendinnen heeft een zalando verslaving volgens mij want elke keer heeft ze wel iets nieuws van daar gekocht

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 13:26:32

Haha,dat begrijp ik Sara want er staan niet alleen mooie schoenen op maar ook zéér veel leuke kleding Alleen trouwschoenen via het net bestellen lijkt me toch moeilijk,de ene keer heb ik maat 39 en dan weer een 40,nu mag je wel gratis terugsturen maar toch...

Ik zal er mss eerst eens iet s anders moeten bestellen

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 19:38:20

Dag Nancy,
Ik heb mijn schoenen uiteindelijk gewoon bij Snoeijs in Turnhout kunnen kopen. Af en toe moet je beetje chance hebben he.

Via internet vond ik het zelf ook beetje tricky: heb grotere maat (meestal een 41) en terugsturen vind ik ook zo'n gedoe.

Succes nog!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik8-4-2012 22:42:26

Hey Janine,

Hier zal het ook de gewone schoenenwinkel worden denk ik,heb al wel 1 paar maar had graag nog een extra paar gehad met een héél hoge hak en mijn andere zijn voor het avondfeest

En zalando levert blijkbaar niet in Belgie

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...