Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even mijn vreugde delen!

6-4-2012 11:37:23
Hey bruidjes,

Wil hier even mijn vreugde weer neerpennen.
Al onze enveloppen liggen klaar, nu enkel wachten tot de uitnodigingen allemaal gedrukt zijn.
Onze gepersonaliseerde postzegels zijn ook toegekomen en wat zijn ze goed gelukt!

En dan hadden wij ons enveloppendoos, gastenboek, ringkussentje en pennenhouder laten maken volgens onze wens.
En dit is ook toegekomen! Had er een beetje schrik voor omdat we dit gedaan hadden via Etsy maar het resultaat mag er zeker zijn!
Wij vonden helemaal ons zin niet in de gastenboeken en enveloppendoos en dit sluit volledig aan bij de stijl van ons huwelijk! Het was niet goedkoop, maar nu vind ik het zijn geld meer dan de moeite waard!
www.creativelykept.etsy.com

weer wat stapjes dichter bij het huwelijk en weer wat vinkjes dat aangeduid mogen worden :-)

groetjes

Jontje
20-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 945

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 11:47:52

Amai,zeer leuke gastenboeken,deze shop had ik nog niet gezien. Merci voor de tip

Is dat gewoon via B-post dat je de persoonlijke postzegels kan laten maken?

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik6-4-2012 12:19:18

Graag gedaan Nancy,
De shop is niet zo goedkoop, maar wij vonden echt niks naar ons zin, en deze ontwerpen sluiten volledig aan bij ons thema. En omdat je alles kan kiezen van kleuren en print vond ik dit echt wel ideaal.
En ze laat u steeds weten hoever ze staat en wanneer het verzonden wordt trekt ze van alles foto's zodanig dat je ziet dat alles correct vertrekt.
En alles zat heel keurig ingepakt in de doos.

De gepersonaliseerde postzegels maak je inderdaad via bpost - my stamp.
Nu hebben ze er ook in waarde 2 dat je kan ontwerpen, wat nu wel veel nodig is met al die vierkante uitnodigingen. En je moet er ongeveer een anderhalve week op wachten.

groetjes

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik6-4-2012 12:24:41

whooehoeeee :-D

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik6-4-2012 12:44:19

Ik heb zonet ook de enveloppen opgehaald! De proefdruk van de uitnodiging zelf was niet het juiste kleur, dus daar moeten we nog even op wachten. Ik ga eens proberen om de adressen op de enveloppen af te drukken, i.p.v. ze zelf te schrijven.

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik6-4-2012 13:01:04

Wij hebben zo'n Dymo labelprinter en ik heb daarvoor transparante etiketten gekocht.
Dan het English lettertype gekozen (zo lijkt het toch een beetje handgeschreven )
En zo plakken al onze adressen op de enveloppen.
Ik ga geen 300 enveloppen gaan schrijven, daarvoor hebben wij iets te weinig tijd met onze zaken.

clara
1-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 13:45:29

Zo'n Dymo is wel een goede tip, had me daar ook al het hoofd over gebroken :)

iemand enig idee waar je mooie enveloppen kunt kopen? Een vriend ontworp onze uitnodigingen en gaan nog een drukker zoeken, maar je kan ze toch moeilijk in gewone enveloppen steken hé...Iemand tips?

Sook
15-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 15:57:38

Leuk voor je!

En wat een goed idee om postzegels te personaliseren!!! Daar had ik nog niet aan gedacht!

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik6-4-2012 17:16:29

Het is iets duurder dan gewone maar vind dit wel een leuk extratje ook omdat we geen foto op onze uitnodiging hebben staan.

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik6-4-2012 17:53:15

Hey,
Waaw wat super mooie spullen op deze site... voor mij zal het niet meer lukken maar zeker wel voor andere bruidjes....

Wij hadden ook gepersonaliseerde postzegels en vond deze ook super leuk...

Het valt veel mensen vaak niet op..... maar dat maakt het toch net iets meer af...

Bruidjes en hun details he....

Groetjes Ellen

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 19:35:42

Hoi,
Mijn uitnodigingen zijn ook zelf gemaakt, maar de drukker kon wel aan enveloppen geraken. Ze waren dan ook nog goedkoper dan bij AVA.
Dus moest er verder niet naar op zoek. Ze had zo'n boek (net zoals waar je ook kon kijken voor de trouw-kaarten) met allemaal verschillende vormen en kleuren van enveloppen.
Maar de meeste bureautica winkels of online-shops hebben enveloppen in alle maten en kleuren.

Groetjes! Janine

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 20:06:40

ja indd zeer schone maar indd ook niet goedkoop!!
hopelijk schrijven er dan mensen in hé!!
daar heb ik vrees voor!!
dat er zo'n duur boek ligt en niks in staat!!!

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik7-4-2012 15:34:32

Hey Jontje
Hoeveel heb je per uitnodiging betaald?

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik7-4-2012 16:36:30

mijn uitnodiging met enveloppe kost 1,75euro/stuk (zonder drukkosten)
Voor drukkosten moest ik ongeveer nog 180euro rekenen en ik heb 240 uitnodigingen en 100 receptiekaartjes en 100 avondkaartjes.

groetjes

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik7-4-2012 16:40:22

Als je uitnodigingen in Amerika besteld, hoe gaat dat dan met de tekst?
Heb je de Nederlandse tekst naar hen doorgestuurd of versturen ze de uitnodigingen blanco om ze dan hier bij een drukker te laten drukken?
Merci
Het mooiste drukwerk vind je toch op Etsy hoor!

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik7-4-2012 16:50:01

Ah maar ik heb enkel de enveloppedoos, gastenboek, ringkussentje en pennenhouder uit Amerika laten komen.

De uitnodigingen heb ik hier in België besteld, en met veel geluk had ik ze nog, want ik had een model gekozen uit 2011.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...