Terug naar overzicht
Wij zochten er ook eentje.Na deze website een beetje te volgen en op aanraden van enkele hier hebben we kontakt op genomen met studio partysound.We gaan er dit weekend heen om alles vast te leggen.toen we offertes vroegen bij meerdere dj's wisten we genoeg. vergeleken met andere valt zijn prijs best mee.We zagen hem voor het eerst op de beurs en deze site heeft ons overtuigt van de beslissing.hartelijk dank hiervoor en veel zoekplezier in de voorbereidding.
Beste Tania,alvast bedankt voor de tip! Kan je mij een idee geven van de vraagprijs?thx
beste siri,Veel van de prijs hangt af van de afstand waar de dj heen moet.Ik denk dat je beter zelf eens kontakt opneemt met hem om dat te onderhoren.Wat ik wel kan zeggen is dat hij geen extra kosten zoals lichten...aanrekent.Enkel overuren(30€)maar dat valt dan toch ook wel mee,vind ik.Luister gewoon ff en dan ben je nog vrij wat je doet hé.groetjes
bedankt voor de tip ,tania.wij volgden alvast je raad en boekten hem alvast voor onze vrijgezellenfuif die we geven voor de vrienden en het huwelijksfeest nadien.
Gaat het hier over stuio partysound in de Gransveldestraat 11, 9230 Wetteren(om te vermijden dat ik de verkeerde DJ contacteer)?Alvast bedankt!
Wij gingen toch op dat adres.We vonden hem langs het forum en via kennis.Ik sprak toen af met hem en overliepen alles voor het feest.Hij gaf veel tips voor het feest en dat is toch wel tof.Het helpt ons goed op weg voor onze huwelijksdag te regelen.