Nu Online
Momenteel zijn er 735 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menu - tafelversiering

14-8-2006 22:01:56
Hallo,

Binnenkort is het zover ... Klaas en ik trouwen op 28 oktober. Wij zijn nog op zoek naar een aantal leuke ideetjes voor de tafelversiering (avondfeest). Wij hebben bijvoorbeeld geen idee hoe we de menu's zouden maken. Graag zouden we ze zelf in elkaar knutselen, omdat dit toch iets persoonlijker is. Het probleem is dat elke poging die we tot nog toe ondernomen hebben, een nogal "amateuristisch" resultaat opleverde.

Kan iemand ons helpen? Heeft iemand leuke ideetjes die vrij "makkelijk" uit te voeren zijn?

Heel erg bedankt!

Leen

Leen
28-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1123

Leen
26-8-2006
 Meld misbruik15-8-2006 22:29:10

hey,

op de trouw van een vriendin zag ik iets heel leuks.

het is echter niet uit te leggen via schrift dus stel ik voor dat je me een mailtje stuurt met je adres en ik enkele foto's toon van wat ik bedoel!!

't is wel wat prutswerk om het voorbeeld correct te maken maar nadien is het gewoon kopieëren en ht eindresultaat is speels en origineel. Laat me iets weten als je geinterreseerd bent!!

groetjes,

Leen 26/08/06

leen.vandencruyce@skynet.be

Miriam
28-10-2006
 Meld misbruik16-8-2006 14:15:25

Hoi Leen,

Wij trouwen ook op 28 oktober! Komt al dichterbij he...

Ik had bij het bezoeken van een zaal een leuk idee opgepikt: een rolletje maken van je menu (bv een half A4tje) en met een reepje papier van ongeveer twee centimeter vastmaken. Dit kan je doen door iets voor de uiteindes van het reepje een sneetje te maken in de tegenovergestelde richting en dit in elkaar te schuiven. Het handige is dat je dan ook op de uitstekende deeltjes van het vastbindende reepje de namen kan schrijven en je dus naamkaartje en menu in één hebt... Er zijn ook nog mogelijkheden om er iets creatiefs mee te doen als je met een thema werkt of zo.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is...

Groetjes,
Miriam

Leen
28-10-2006
 Meld misbruik24-8-2006 13:06:22

Hey!

Allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke ideetjes!

Groetjes,
Leen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...