Terug naar overzicht
hey,op de trouw van een vriendin zag ik iets heel leuks.het is echter niet uit te leggen via schrift dus stel ik voor dat je me een mailtje stuurt met je adres en ik enkele foto's toon van wat ik bedoel!!'t is wel wat prutswerk om het voorbeeld correct te maken maar nadien is het gewoon kopieëren en ht eindresultaat is speels en origineel. Laat me iets weten als je geinterreseerd bent!!groetjes,Leen 26/08/06leen.vandencruyce@skynet.be
Hoi Leen,Wij trouwen ook op 28 oktober! Komt al dichterbij he...Ik had bij het bezoeken van een zaal een leuk idee opgepikt: een rolletje maken van je menu (bv een half A4tje) en met een reepje papier van ongeveer twee centimeter vastmaken. Dit kan je doen door iets voor de uiteindes van het reepje een sneetje te maken in de tegenovergestelde richting en dit in elkaar te schuiven. Het handige is dat je dan ook op de uitstekende deeltjes van het vastbindende reepje de namen kan schrijven en je dus naamkaartje en menu in één hebt... Er zijn ook nog mogelijkheden om er iets creatiefs mee te doen als je met een thema werkt of zo.Ik hoop dat het een beetje duidelijk is...Groetjes,Miriam
Hey!Allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke ideetjes!Groetjes, Leen