Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taken bruidskindjes?

6-4-2012 15:19:52
hallo,

Wij hebben 3 bruidskindjes (2 meisjes en 1 jongen).
Welke taken zouden we ons zoontje (4j) en dochter (2.5) geven? Het andere meisje is bijna 3 jaar.

En zouden jullie de 2 meisjes een bruidsboeketje geven of alleen ons dochtertje?
Maar als ze een boeketje vast hebben, kunnen ze moeilijk nog een strooimandje vasthebben,hé.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 768

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik6-4-2012 15:38:48

hallo
ik heb voor ons bruidskindje (mijn dochtertje van 5 jaar) een bruidboeketje laten maken van snoep, zo heeft ze er achteraf nog iets aan.
Mijn meisje gaat de ringen geven aan mijn en mijn toekomstige, we trouwen alleen voor de wet.

groetjes

kim
7-7-2012
 Meld misbruik6-4-2012 16:11:17

Ons oudste bruidskindje (nichtje) is dan bijna 7 jaar, zij gaat onze ringen afgeven.
De 2 jongere bruidskindjes (neefje en metekindje - 4 en 3 jaar) krijgen een belleblazer om hun in het buitengaan mee te amuzeren, wij trouwen ook alleen voor de wet dus kunnen ze niet veel anders laten doen op die leeftijd denk ik :)

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik6-4-2012 19:10:40

Wij hebben 2 dochters van (tegen dan) 6jaar en 3jaar.
Voor hen gaan wij een vilten boeketje laten maken (deviltenbruid), waarvan eentje met een strikje dat kan dienen om de ringen aan vast te hangen... Ik ben er alleen nog niet uit wie ik dat ga laten doen...
Ik wil nl. niemand achteruit steken... Hoe zouden jullie het doen??

Wij trouwen ook enkel voor de wet dus veel andere dingen kunnen ze bij ons ook niet doen.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 19:15:14

bij ons zijn het allemaal jongentjes dus gaat het als volgt zoontje(4)draagt kussentje met ringen neefje (3) zal alleen of samen met broertje (1j4mnd) een bordje dragen met hier komt de bruid op

Sook
15-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 20:40:20

- je kan ze eventueel jouw sleepje laten dragen

- bloemblaadjes strooien
- snoepjes laten uitdelen na de ceremonie
- bellen blazen bij buitenkomst
- ringen geven
@ Melissa: Waarom laat je jouw dochtertjes niet gewoon elk één ring brengen?
Wij gaan het ook zo doen, we hebben 2 bruidskindjes (een jongen en een meisje) en we geven hen elk een doosje/ ringkussentje met één ring, zo hoeft niemand beteuterd staan kijken

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik8-4-2012 11:17:25

Aja, da's nog een ideetje :) 't Zal zo worden! :)
En weet je wat het vreemde is...onze kids zijn half-zusjes e, en ik denk niet eens dat zij er hard mee inzitten wat ze wel of niet mogen doen...'t zouden eerder de oma's zijn die beteuterd zouden kijken vrees ik... hihi...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...