Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 84 dagen op de teller

6-4-2012 20:01:00
ben vandaag om de iwhite geweest naar de apotheek! en vanavond probeer ik het voor de eerste keer!
iemand ervaring met dit? wanneer ik resultaat mag verwachten? wij nog 84 dagen te gaan, en heb vandaag om de uitnodigingen mogen gaan!! dus dit wilt zeggen dat het begint in te korten!! gisteren naar de naaister geweest om het proefkleed te passen en de stof gaan kiezen!! was blij met het resultaat!!

elsy
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 685

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik6-4-2012 20:27:07

wat is iwhite?
spannend e!

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik6-4-2012 21:09:30

Ah iwhite, dit ga ik ff volgen, laat je je ervaringen even weten? Als het de moeite is wil ik het ook graag doen. Iwhite is een bleach product voor de tanden, dit kan je thuis zelf doen...

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 21:23:36

ja zal ik zeker doen!! ik ga nu voor de eerste keer beginnen! dus ik hou jullie zeker op de hoogte met de eventuele resultaten!!
iwhite is een zelf bleach product dat verkrijg baar is in de apotheek voor 24 €!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik6-4-2012 22:25:45

Hey Elsy,

Ik heb vorig jaar een maand voor onze trouw de behandeling gedaan met iWhite. Ik moet zeggen, ik was er heel content van! Ik merkte echt al een groot verschil na de 2de dag!
Wel moet ik zeggen dat als je nog zolang moet wachten, je er misschien wel een beetje vroeg aan begint...Mijn tanden waren wel witter geworden, maar na enkele weken (gelukkig na de trouw) zijn ze wel terug beginnen "verkleuren" ;-)
Maar misschien kan je het dan kort voor de trouw nog eens herhalen? Ik denk dat er iets opstond van maximum een keer om de 3 maanden, maar weet niet zeker!

TIP: ik had de tandpasta ook gebruikt van iWhite, zelfs na de behandeling gewoon doorgebruikt ;-) en dat hielp ook wel!

Veel succes!!!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik6-4-2012 22:29:53

Misschien heb je nog iets aan deze topic, dat was van vorig jaar rond deze tijd, dus mijn "generatie" van bruidjes ;-) Aurélie heeft er een mooi verslag van gemaakt! ;-)
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=309870&su...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...