Terug naar overzicht
wat is iwhite?spannend e!
Ah iwhite, dit ga ik ff volgen, laat je je ervaringen even weten? Als het de moeite is wil ik het ook graag doen. Iwhite is een bleach product voor de tanden, dit kan je thuis zelf doen...
ja zal ik zeker doen!! ik ga nu voor de eerste keer beginnen! dus ik hou jullie zeker op de hoogte met de eventuele resultaten!!iwhite is een zelf bleach product dat verkrijg baar is in de apotheek voor 24 €!
Hey Elsy,Ik heb vorig jaar een maand voor onze trouw de behandeling gedaan met iWhite. Ik moet zeggen, ik was er heel content van! Ik merkte echt al een groot verschil na de 2de dag! Wel moet ik zeggen dat als je nog zolang moet wachten, je er misschien wel een beetje vroeg aan begint...Mijn tanden waren wel witter geworden, maar na enkele weken (gelukkig na de trouw) zijn ze wel terug beginnen "verkleuren" ;-) Maar misschien kan je het dan kort voor de trouw nog eens herhalen? Ik denk dat er iets opstond van maximum een keer om de 3 maanden, maar weet niet zeker! TIP: ik had de tandpasta ook gebruikt van iWhite, zelfs na de behandeling gewoon doorgebruikt ;-) en dat hielp ook wel! Veel succes!!!
Misschien heb je nog iets aan deze topic, dat was van vorig jaar rond deze tijd, dus mijn "generatie" van bruidjes ;-) Aurélie heeft er een mooi verslag van gemaakt! ;-) http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=309870&su...