Terug naar overzicht
Dag Joyce,In de Scala in Beveren hebben we reeds meermaals huwelijksfeesten muzikaal ondersteund. Alvast een toplocatie, zowel qua grootte, inkleding én akoestiek.Volgens ons ben je daar vrij van DJ-keuze. Steeds kan je ons contacteren voor verdere inlichtingen (zie ook foto's op onze website van deze feestzaal).Partygreets,DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Dag JoycePrijzen van djs-rent zou ik hier niet op het forum vragen, maar daarvoor rechtstreeks contact opnemen met hun, dan weet je zeker dat je over de juiste info beschikt, ondertussen kan je hun ook es vragen naar hun manier van werken en naar hun referenties...dan weet je ook wat meer.Heel veel ervaringen worden hier helaas niet meegedeeld op het forum, diegene die al getrouwd zijn, komen over 't algemeen niet meer terug op dit forum.De meeste reacties komen van de adverterende dj's, wat normaal is, ze betalen hier om reclame te mogen maken. Buiten deze dj's zal je van de andere honderden dj's die Vlaanderen rijk is, niet veel horen.Veel succes.
Dag Joyce,Ik kan mijn collega Kris alleen maar bijtreden.Hij heeft grotendeels gelijk.Het beste lijkt volgens mij gewoon bij meerdere dj's rechtstreeks prijzen te vragen en ook de condities maar luister ook naar referenties die door vrienden / kennissen /collega's gegeven worden.In je dichte kring zullen er zeker mensen zijn die al feesten gehad hebben met dj's.Zoals reeds vermeld: In Scala ben je vrij van dj en heb je geen verplichting.Het kan natuurlijk sinds kort verandert zijn maar zelf ben ik al meermaals in die zaal geweest om er feesten op te luisteren.Vriendelijke groeten, Bart...PARTYSOUND