Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

witte tanden shop

6-4-2012 20:42:23
heeft er iem dat a gedaan naar zon bleach shop geweest is het de moeite van het geld ? zijn ze echt wit of kan je zo wel thuis wat bleachen met product van de apotheker?

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1069

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 21:09:56

ik begin vanavond met het proberen van iwhite van de apotheker! ik hou je op de hoogte hehe wist zelfs niet dat er een bleach shop bestond!!

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 21:10:17

ik ben bij tandarts geweest en ze maken dan afdruk van uw tanden en je krijgt dan vormpjes mee die op uw tanden passen en product. Je moet dan ongeveer 2 weken elke dag 2 uur indoen. Komt op 300 euro. Merkbaar verschil. En is het niet wit genoeg kan je nog product gratis bijhalen. Positieve is dat je na enkele jaren dit opnieuw kan doen en jouw vormpjes nog hebt dus zoveel niet meer moet betalen.

tima
8-9-2012

tima
8-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 21:17:03

ah ok elsy hou me op de hoogte da bleachen in de shop kan in de week voor het huwelijk dus kheb nog tijd
Ja die shops ook maar van gehoord door dat ventje in roeselare werkte en daar een shop is geopend ze doen ook house party's kan ook wel leuk zijn als je met een paar bent die witte tanden wilt

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 21:21:44

een house party voor dat? is dat een nieuwe rage? wel ik ga mijn tandjes poetsen men mondstuk in brengen en ondertussen 20 min. verder adressen schrijven op mijn envelopppen!!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 21:53:04

hihi tje blijkbaar populair maar ik liever iets drinken met vriendinnen

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 22:00:22