Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hemden suite : graag mening

6-4-2012 20:46:24
Hallo iedereen,

Even een vraagje:
Vinden jullie dat een gekleurd hemd kan voor de heren van de suite. (kostuum is donkergrijs).
Mijn kleed is ecru van kleur en mijn toekomstige heeft ook een ecru hemd...
Of zou wit of ecru mooier zijn.
Natuurlijk mag de bruidegom er wel uitspringen hé, vinden jullie ook niet???
Als heel de suite grijs - ecru is lijkt het mij allemaal een beetje te veel hetzelfde, niet?

Wat denken jullie?

Alvast bedankt,

LEen

LEEN
29-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1232

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 21:15:26

onze suite heeft een wit hemd aan met een zwarte kostuum met zwarte gilet, de bruidegom, heeft een zwarte kostuum aan met een grijze gilet en een ecru hemd!!
en eigenlijk vind ik dat jij mag eye catcher mag zijn die dag!! hehe
welke dag trouwen jullie?

tima
8-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 21:22:30

ik vind dat het kan

LEEN
29-6-2012
 Meld misbruik7-4-2012 8:57:55

@ elsy
Wij trouwen op 29 juni ... nog efkes, maar t begint nu toch wel allemaal in vitesse te gaan zenne... (ook mijn zenuwkes)

Groetjes

Ellemieke

Meld misbruik7-4-2012 8:59:48

tuurlijk kan dat :)

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik7-4-2012 9:58:55

@ leen: wij trouwen de dag erna den 30ste!! ja he en ik moet nog een en ander regelen!! hoe ver staan jullie voorbereidingen?

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik7-4-2012 11:11:29

Ik zou de bruidegom er eerderlaten uitspringen door hem een gekleurd hemd aan te doen en dan de suite allemaal in ecru of wit. Of iedereen hetzelfde hemd en dan bruidegom kleurige das en ander onderjasje..

Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik7-4-2012 14:45:46

Ik deel de mening van Silke! Mijn verloofde zal een turquoise hemd dragen en de suite een wit hemd met turquoise das!

LEEN
29-6-2012
 Meld misbruik8-4-2012 21:25:47

@ Silke en Kelly,

De kledingzaak heeft ons dit afgeraden. Volgens hen is het niet mooi als een bruidskoppel niet bij elkaar past qua kledij. Dus hiermee bedoelen ze dus als de bruidegom dus een rood hemd zou dragen en in mijn kleed is er niets van rood te bespeuren, dan is dit geen mooi zicht...

Hoewel, mijn broer ook getrouwd is in een paars hemd en zijn bruidje toen gewoon wit/grijs was. Dit was ook heel mooi...

We hebben uiteindelijk gekozen voor bruidegom ecru hemd, ecru das wel heel mooi!!!
En de suite grijze kostuums met witte hemden...

Groetjes

LEEN
29-6-2012
 Meld misbruik8-4-2012 21:31:51

@ Elsy :
Juist weekje verlof gehad en ontzettend druk geweest qua plannen en reserveren en andere...
Deze week dus huurkostuums gekozen en kostuum van mijn vriend (enkel schoenen nog) verder ook huwelijkskaars en gastenboek besteld. Bruidssuiker is besteld.
Hetgeen we eigenlijk nog moeten doen is op zoek naar 2 zuilen- ballonnen die we kunnen meenemen van kerk naar gemeentehuis en feestzaal. Uitnodigingen zijn ook juist verstuurd, ringen zijn afgehaald.
16e ga ik mijn lingerie kiezen en schoenen, week daarop kleed gaan passen.
18 mei heb ik eerste proefkapsel en visagie. spannend.
Zonnebank moet ik ook dringend gaan vastleggen...
Thema voor de tafels moeten we nog verder uitwerken en aankopen...

Dat is het zowat denk ik.
En jullie, waar is jullie feest??

Groetjes

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik10-4-2012 9:04:41

hey, ons feest is in saint-germain diksmuide!! moet eigenlijk zeggen huwelijkskaars is al besteld, kostuums voor de mannen zijn al een tijdje geleden gekozen geweest, ik heb vorige donderdag mijn proefkleed gaan passen en mijn stof gaan kiezen! dus nu zijn ze begonnen aan mijn kleed! de balonnen moet ik ook nog zoeken!! ringen hebben we al van ons wettelijk huwelijk! proefkapsel al een gans tijdje achter de rug! en de 28ste april proef maquillage!! lingerie heb ik ook al een tijdje!! zonnebank ligt ook al klaar!! tafelnamen hebben we ook al moet alleen nog uitwerken! en moet nog kijken voor ons kindjes kleertjes he!! uitnodigingen ben ik de laatste enveloppen aan het schrijven en dan binnen 3 a 4 weken versturen he!! pas dan zal mijn stress beginnen komen!! maar ik mag niet te veel vermageren voor men kleed he!! hehe

groetjes elsy

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik10-4-2012 13:01:52

Ik zou ook eerder de bruidegom in een feller hemdje steken en dan de kleur van zijn hemd laten terugkomen in jouw accessoires...

Bij ons was het ook zo, mijn man had een zwart kostuum met een paars hemd aan, en mijn schoenen waren in bijna dezelfde kleur paars... Verder hadden we gekozen voor donkerpaarse bloemen voor het bruidsboeket en zijn corsage, waardoor alles mooi bij elkaar paste :)

charlotte

Meld misbruik10-4-2012 19:08:58

Weet je wat ook wel leuk is? Iedereen van de suite in een wit hemd maar een thema kleur uitkiezen en dan de das daarin en dan misschien het bruidsboeket, de bruidskindjes hun kleren enzovoort. En dan misschien 's avonds kaarsjes met die kleur.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...