Terug naar overzicht
kdenk wel dat het wordt gedaan hoor maar de priester van de kerk moet ook mee akkoord zijn
Wij laten ons bruidsmeisje (4 jaar) ook bloemblaadjes strooien hoor.
mijn nichtje (7 jaar) is bruidsmeisje en zij EIST dat ze bloemblaadjes mag strooien of ze doet niet mee Ze ziet het helemaal zitten, is al weken aan het zoeken naar het juiste mandje voor de blaadjes. Wij hebben onze plechtigheid buiten, dus zijn de bloemblaadjes geen probleem. Als jij dit wil, maakt het niet uit of het in de mode is of niet, het is jouw dag dus jij beslist
Ik vind het een leuk idee, wij hebben zelf al 2 kindjes eentje van 7 en eentje van 2 zij worden onze bruidskindjes. En we trouwen enkel voor de wet in intieme kring in totaal hebben we 7 kindjes die dag en ik wil ze er allemaal bij betrekken om bloemblaadjes te strooien
Ik heb een jongen van 2,5 en een meisje van bijna 3 dan, dus veel ga ik hen niet laten doen. Maar bloemblaadjes zijn wel leuk!
Ons bruidsmeisje van 3,5 jaar gaat blaadjes strooien in de kerk. Was geen probleem voor de pastoor (om het met zijn woorden te zeggen: zolang het geen volledige rozenstruik is, is het goed ). Even vragen aan de pastoor en gewoon doen zou ik zeggen!Groetjes
Hey bedankt voor de reacties, m'n nichtje staat graag in de belangstelling en zo iets zou ze natuurlijk super vinden! Voor mijne toekomstige is dit allemaal niet nodig, maar ja dat zijn dan ook mannen é Nu nog even vragen aan meneer pastoor of het mag en dan een mandje in elkaar knutselen.Vandaag zijn we (ik & schoonzus) achter een kleedje geweest voor m'n nichtje, ze zal zeer schattig en mooi zijn op onze trouwdag