Terug naar overzicht
Je kan altijd een naaister zoeken die dat voor je maakt. Als je het stof ergens vindt, kan dat niet echt een probleem zijn en zoveel duurder is het echt niet... Ik weet niet van waar je bent, maar in de regio Limburg kan ik je wel iemand aanbevelen.En of dat 'done' of 'not done' is, daar trek je je toch niets van aan zeker? Het is JULLIE dag! En iedereen zal zich daarnaar moeten schikken! Doe gewoon waar je zin in hebt
als ik mijn zin zou krijgen zou huby een lime groen hemd dragen gewoon omdat het mijn lievelingskleur is en 1 van onze huwelijkskleuren. Ik brussel heel mooi hemd gezien in dat kleur maar kdenk niet dat hij dat ziet zitten .Dus zeker doen en ja ev laten maken ?
Mijn toekomstige zou gerust durven gaan voor een kostuum als dit: http://offbeatbride.com/2009/04/green-suit Als hij dat wil, mag hij van mij. :-) Misschien ga ik dan ook wel in het groen, ofwel in 't wit met groene schoenen en een groen handtasje. :-)
Ja, misschien inderdaad laten maken...Wij zijn van Leuven, maar onze ouders wonen in TurnhoutWeet iemand een naaister ofzo in een van die regio's?Bedankt!