Terug naar overzicht
Bij Ava papier kopen met een vouw (per 10 verkocht).In copy-shop menu laten copiëren op de binnenkant.Op buitenkant kan je ook iets zetten : afbeelding of foto.Succes !
ik zou of voorgemaakte kaarten kopen maar dan maakt dat je design moeilijker want dan moet je zorgen dat je juist print. Ofwel: maak je een kleinere afbeelding en print je die, dan kan je kleven (gebruik Pritt roller dat maakt geen sporen). Persoonlijk overweeg ik dat te doen; ons thema is Londen: wij gaan papier vouwen en daar dan een postkaart op kleven.Dit kan je ntl ook doen met pareltjes, veertjes, ...Denk ook aan gekleurde pennen daar kan je al veel effect mee halen (bv. goud). Stempels zijn ook heel mooi en ze geven zo een retro-effect, dat is nu ook weer mode. Indien je zou willen printen: kan je best dikker papier kopen en het dan vouwen. In dat geval maak je gewoon je bestand in Word (tenzij je professionele programma's hebt ntl): je stelt je printerstand in op horizontaal en je vult de helft van je blad. Je kan dit ook doen voor de binnenkant (dan kan je het menu tikken). Dan is het wat puzellen en kjiken hoe je ze moet vouwen en klaar.
Ik laat ze maken bij de drukker, in dezelfde lijn van ons uitnodigingen.
Ik wil je wel via een privéberichtje of een mailadres een vb van de onze laten toekomen maar via je profielicoontje lukt het niet ; als ik er op klik krijg ik enkel 'Bad Request'... :(
Wij hadden geen menukaarten en niemand heeft die gemist, dus 'k zou mij de vraag stellen of dat eigenlijk wel nodig is...
Mijn Mail ; annalisa_decillis@hotmail.it dank u