Terug naar overzicht
Ik zou eenskijken in de veritas! Sommige winkels hebben ook een bruidsafdeling bij de haaraccesoires!
Spannend ... hou dat supergevoel vast he!
Spannend hè :) Weet nog goed dat je hier vorig jaar je 1e berichtjes postte en nu is het bijna jullie dag :) Geniet van deze mooie tijd!
bij bijou brigitte hebben ze mooie vintage haarspelden en anders inderdaad veritas
Leuk :-)Ik had gisteren mijn eerste pas bij LeChapeau + proef kapsel en make-up (en t was ook allemaal dik naar mijn zin), kijk al uit naar de volgende pas, zeker als ik jouw berichtje lees!Groetjes!!
@ Kim (en de andere bruidjes) : de tijd gaat echt zoooo snel...Maar den dag mag nu gaan komen zenne!Heb je nog een leuke exotische vakantie gevonden trouwens? :-) X
Haha, ja het is dan toch Aruba geworden :) Hotel Divi Aruba. We vertrekken 23 mei voor 12 nachten .. En .. we gaan stiekem met 3 ;) x
Oh da's een supergoed hotel, keigoede keuze!!En een HELE DIKKE proficiat met jullie zwangerschap!!!! Is 't nog een verrassing voor de familie? Wanneer heb je uitgerekend? Ik hoop zo dat 't ons ook gegund is... :-)X
Ooooh zo spannend Bruidje ;-). Even melden dat hare vrijgezelle ook wel super geslaagd was!! Tot bij jullie trouw xxx
Leuk!!Toch fantastisch als je dat wauw gevoel hebt bij je jurk, zo moet het é!!Geniet nog van de laatse voorbereidingen...het is bijna zo ver!!groetjes!
Merci ;) Heel wat mensen weten het al, de andere moeten nog 1,5 weekje wachten. Ben nu 10,5 weken. Uitgerekend voor 30 oktober. Een heel ander avontuur maar minstens even spannend als een trouw ;) Tuurlijk is jullie dat ook gegund, geniet maar eerst van dit prachtige moment in je leven en dan op naar 't volgende ;) Succes nog!
amaai bruidje:-) inderdaad de tijd gaat ontzettend snel hé:-)hier nog 89 dagen en we komen ook van in de 400:-)super dat je kleedje zo perfect zat en ook je kapsel:-)geniet van de allerlaatste dagen als ongetrouwde vrouw en van de laatste voorbereidingen!veel groetjes en een vrolijk pasen!
HeyMag ik eens vragen bij wie je je kapsel en make-up laat doen? Ik woon ook in A'pen en vind niemand naar mijn zin :-)