Terug naar overzicht
Ik weet niet in welke regio binnen de provincie Antwerpen je zoekt,maar wij zullen trouwen in Het Molenhof in Ravels (bij Turnhout).Familie van ons is daar heel tevreden van.Wij hadden ook een heel goede indruk toen we daar langskwamen.We zijn ook bij De Notelaer in Kasterlee gaan zien, was ook erg mooi en het eten zag er heel goed uit.
He , wij trouwen op 10/08/12 en onze feest gaat door in san marco village te schelle , dit is een zeer mooie locatie grts Sven en Vanessa
Hey,wij doen ons feest in Vremde, het molenhuis. Dat ligt naast Mortsel.Vrienden van ons doen hun feest in Park west, dat is in Berchem.Beide wel mooie zalen!
Wij trouwen in de mange-tout in Wijnegem. Mijn zus trouwt in de kapelhoeve in turnhout!
wij gaan naar de vlasschaard in hulshoutgroetjes
Hey,Wij trouwen 1-9 en ons feest gaat door in La Grange in Massenhoven.
Slootjenshoeve te Berlaar.
Wij hebben ons feest gegeven in 't Lepeltje in Duffel.
Wij trouwen op 09-06-12 in Den Eyck in Kasterlee.
Wij geven ons feest in Hof ter Reyen in Boechout op 12 mei.
Wij trouwen in het Prinsenhof te Herenthout op 30/6/12.
Wij zijn getrouwd in Salons Magnus in Antwerpen Berchem. Een zéér mooie zaal in een oud herenhuis, lekker eten, goede service en prijs-kwaliteit meer dan ok, we zouden het echt aan iedereen aanraden!
Wij trouwen op 7/9/2013 en ons feest is in het Molenhof te Ravels (bij turnhout). We hebben lang getwijfeld..La Grange in Massenhove is ook echt de moeite!
Ik ben vorig jaar getrouwd in de brouwerszaal van Hof Van Reyen in Boechout en ze hebben ons schitterend bijgestaan heel de dag en een heel mooie locatie!!
Kapelhoeve Turnhout
Wij hebben vorig jaar ons feest gedaan in de E10-hoeve in Brecht. Dit is ook absoluut aan te raden!!!