Terug naar overzicht
Proficiat! Ben wel benieuwd naar je boeket, klinkt heel speciaal.
proficiat en geniet van jullie mooiste dag.
Een hele dikke proficiat, het ziet ernaar uit dat jullie een droomdag hebben gehad! Volgen er nog fotootjes? Ben best wek benieuwd hoe je er als bruidje uitzag!
fotos volgen na onze reis, heb er zelf nog geen gezien. Vele groetjes.
hey, een dikke proficiat!! en ons feest is ook in saint-germain! in welke zaal zaten jullie? groetjes en geniet van de reis!!
@ elsy: het feest is van ons doorgegaan in ter stede maar wij hadden ook nog een ceremonie in st germain en die is in de botaniek doorgegaan maar we hadden enorm veel geluk want er waren op dat moment geen andere feesten en konden we kiezen waar we het wilden. We waren echt heel tevreden over hun. Echt heel professioneel en verzorgd alles wat je vroeg was direct in orde, we moesten echt maar 1 x iets zeggen en iedereen was op de hoogte echt super. We zijn op onze wenken bediend geweest.
@ inge: fototjes staan er op met bruidsboeket heb nog niet veel fotos gekregen en heb nog geen van mijn bruidsboeket alleen maar je kan hem ook mooi zien. Vele groetjes
@ tatiana: hehe wij hebben ook ter stede, al had ik graag de botaniek gehad maar mijn man wou ter stede, dus heb ik hem maar een keertje zijn gelijk gegeven!!allez ge stelt me wel op mijn gemak dat alles in orde was!!! wij moeten nog gaan voor onze menu te bespreken en wijn te gaan proeven!! dus het begint ook in te korten van ons nog 9 weken!!! spannend!!
ja vooral genieten maar als het is zoals bij ons moet je inderdaad geen zorgen maken zij regelen echt alles voor jou. Veel succes