Terug naar overzicht
hallo sandraleuk dat je je lingerie gevonden hebt nu aftellen voor je eerste pasgroetjes
inderdaad...het is wel spannend...:-)groetjes!
Ik moet die zoektocht nog starten, maar ik heb mijn eerste pas eind juni/begin juli pas! Nog zo lang...
Héél leuk Sandra!! Zal voor mij ook nog een hele zoektocht worden maar heb ook mijn eerste pas in juli dus nog even tijd,wil ook eerst nog wat kilo's afvallen en daarom wil ik nog even wachten Alhoewel ik de lingerie toch ook al graag afgecheckt had Jou eerste pas komt al dichtbij hé,spannend..............Fijn weekend nog!Groetjes
@Alessia: dan heb je nog tijd! er komen in het voorjaar ook nog nieuwe modellen uit (bij Marie-Jo komen bijvoorbeeld de nieuwe corsetten van de wintercollectie ook uit volgende maand)@Nancy: ik ben ook eerst langs INNO geweest, maar vond echt geen enkele BH die goed bleef zitten :-) en deze is niet alleen mooi, maar zit ook perfect! zo moet het zijn é!Nog een 2-tal weekjes...kijk er echt naar uit om mijn kleedje te zien!groetjes!
En ik dacht tegen eind juni mijn eerste pas te hebben, maar neen ti's morgen al :s! Dus we nemen maar lingerie van thuis mee haha