Nu Online
Momenteel zijn er 771 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie - CHECK!!

7-4-2012 16:38:42
Hallo allemaal,

Het is gelukt!
Bruidslingerie gevonden...werd tijd want op 20 april eerste pas!
Ben naar mijn vaste lingeriezaak gegaan en het is een Marie Jo geworden, model Catherine.
Ik wou eerst wit passen...maar toen de 3de verkoopster ook nog steeds aandronk op model Catherine in een licht zalmroze, heb ik die gepast en het was meteen 'JA!' :-). De eigenares vroeg nadien 'en welke is het geworden' en dan 'hoe, die wou je toch niet passen'? Heb ook het bijpassende heupbroekje met kant erbij gekocht.
Hihi...ze heeft altijd gelijk...en ze moest er om lachen ze kent mij al goed genoeg!
Prijskaartje was iets minder maar ja...ik trouw maar 1 keer é!!
ME HAPPY!!

Vanochtend ook naar de kapper geweest en afspraken vastgelegd voor kleur/knip en ook de afspraak voor de dag zelf al op de agenda gezet.

Zo meteen nog even langs de feestzaal met de traiteur om de keuken te bekijken.
Dus het weekend kan niet meer stuk!

Fijn Paasweekend allemaal!

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 780

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik7-4-2012 19:31:59

hallo sandra
leuk dat je je lingerie gevonden hebt nu aftellen voor je eerste pas
groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-4-2012 19:48:06

inderdaad...het is wel spannend...:-)

groetjes!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-4-2012 20:50:25

Ik moet die zoektocht nog starten, maar ik heb mijn eerste pas eind juni/begin juli pas! Nog zo lang...

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik7-4-2012 23:58:41

Héél leuk Sandra!!
Zal voor mij ook nog een hele zoektocht worden maar heb ook mijn eerste pas in juli dus nog even tijd,wil ook eerst nog wat kilo's afvallen en daarom wil ik nog even wachten
Alhoewel ik de lingerie toch ook al graag afgecheckt had

Jou eerste pas komt al dichtbij hé,spannend..............

Fijn weekend nog!

Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-4-2012 9:08:32

@Alessia: dan heb je nog tijd! er komen in het voorjaar ook nog nieuwe modellen uit (bij Marie-Jo komen bijvoorbeeld de nieuwe corsetten van de wintercollectie ook uit volgende maand)

@Nancy: ik ben ook eerst langs INNO geweest, maar vond echt geen enkele BH die goed bleef zitten :-) en deze is niet alleen mooi, maar zit ook perfect! zo moet het zijn é!
Nog een 2-tal weekjes...kijk er echt naar uit om mijn kleedje te zien!

groetjes!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-4-2012 13:43:32

En ik dacht tegen eind juni mijn eerste pas te hebben, maar neen ti's morgen al :s! Dus we nemen maar lingerie van thuis mee haha

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...