Terug naar overzicht
Dirk Stuer uit Waasmunster? Hele rustige en aangename man. Als je z'n naam googlet, heb je hem zo. Grace
Mijn schoonzus is in Waasmunster getrouwd en die had iemand die toch van lokeren of van waasmunster was dacht ik en niet echt duur. Ik zal da morgen es vragen en dan laat ik het wel weten. Grtz
Ik ga dit mee volgen heb ook nog niemand. Wij trouwen een dagje na jou
Mijn zus had Régis d'Haenens! Ik weet niet exact waar hij vandaan is (oost-vlaanderen?), maar ik meen me te herineren dat hij heel België doet. Hij was zeer vriendelijk en heeft de suite goed gebriefd. (en ik denk ook goedkoop) Je kan hem gewoon googlen. Success!!
Allen bedankt. Voor de moment nog geen tijd gehad om een aantal ceremoniemeesters te mailen. Hopelijk kan ik dit vanavond regelen. Er zou ook eentje zijn in Overmere en Lokeren (Eksaarde). @Benita: oef, kben dan toch niet de enige die nog geen ceremoniemeester heeft. :) Normaal gezien gingen we alles zelf regelen, maar met onze ceremonie in de tuin zie ik dat niet meer zitten.
@ Jessica, Wij waren eerst ook niet van zin om ene te nemen, maar we zouden voor het kerkelijke deel een ceremoniemeester willen. Heb al naar 4 mensen een mail gestuurd, 2 nog geen antwoord van gekregen en de andere 2 waren al bezet.Ik vrees dat het moeilijk is om nog ene te vinden.Maar das nu ook weer geen ramp voor ons.Alvast nog veel succes met jullie zoektocht!