Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat een helse dag... !

7-4-2012 22:09:26
Hallo allemaal,
Wij hebben er echt geen fijne dag op zitten, terwijl het wel een fijne dag zou moeten geweest zijn!
Vandaag zijn we naar Wijnegem shopping center getrokken om de kledij voor onze 2 volwassen bruidsmeisjes te kopen.
Dat was echt niet fijn!
We hebben elk een nicht gekozen om deze rol te vervullen.
De nicht van mijn verloofde wou niks passen dat ik mooi vond. Ik wou kleur, en zij weigerde bv. iets blauw te passen in het begin. Als ik iets aangaf dat haar niet aanstond, ging ze gewoon door alsof ze me niet hoorde.
Op een gegeven moment was mijn nicht iets blauw aan het passen aan de ene kant van de winkel, terwijl mijn verloofde zijn nicht aan de andere kant van de winkel een bleek gordijnkleed aan het passen was.
5 uren sukkelen, rondlopen, zenuwachtig worden, ....
En dan kwamen we in P&C, hadden we die maar eerder binnen geweest!
Mijn verloofde zijn nicht koos echt een jurk dat ik mooi vond, dat haar heel mooi stond, en BLAUW was! ;-)
Mijn nicht was al de hele dag bereid dingen te passen die ik uitkoos, dus ook dat paste ze. Maar dat stond haar helemaal niet!
Ze zijn alle 2 totaal anders van lichaamsbouw, héél groot verschil, dus dat ging echt niet.
Wat mooi was voor mijn nicht, was niet mooi voor de zijne en omgekeerd!
We waren de wanhoop nabij.
Dan maar de knoop doorgehakt en gewoon elk een ander model genomen in ongeveer hetzelfde blauw. (tis maar van heel dicht dat je ziet dat er een tintverschil in zit).
Dus ja, uiteindelijk niet helemaal het verhoopte resultaat! :(
Maar toch, blauw, wat ik voor ogen had, en 2 gelukkige nichten, wat mss het belangrijkste is.

tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1238

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik7-4-2012 22:15:10

I know the feeling... Ik heb de hele namiddag in Brugge rondgelopen op zoek naar schoenen en niets gevonden (niet de juiste kleur, wel juiste kleur maar geen mooi model of mijn maat niet meer)... Ben uiteraard wel met allemaal onnodige andere dingen naar huis gekomen :) Zal dus deze week toch maar eens naar Gabrielli in Roeselare rijden.

Maar het is bij jou uiteindelijk toch gelukt, dus weer een checkje bij :)

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik8-4-2012 0:57:18

Mijn getuige wist me te vertellen dat ze na een dagje shoppen met haar mama het ideale kleed gevonden had, dus moest ze dat dan ook meteen maar kopen van me, al was ik er niet bij. Ben blij dat zij nu ook gerust kan uitkijken :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-4-2012 9:13:14

P&C is dé winkel in Wijnegem shopping é!
Mijn getuige heeft er ook een donkerblauw kleedje gekocht en mijn groot bruidsmeisje een petrolgroen bustierkleed.

En ze zijn nu allebei in het blauw ;-) die tint verschil gaan ze niet opmerken in je suite!
Dus zet maar een 'vinkje' op je 'to do lijst' - goed gedaan!!

groetjes

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik8-4-2012 11:34:42

Oef amaai was een moeilijk bevalling:-)
zal bij mij ook niet gemakkelijk gaan voor de bruidsmeisjes vrees ik

vrolijk pasen!

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik8-4-2012 12:26:54

Vervelend hè... Blij dat het toch gelukt is. Die tint verschil gaan mensen niet zien, en eerlijk gezegd vind ik het mooier als iedereen een kleed heeft dat echt bij haar past dan wanneer iedereen hetzelfde draagt...

Marisa
27-7-2012
 Meld misbruik8-4-2012 13:19:51

Hoi

jullie spreken hier vaak van hetzelfde kleur. Denk je niet dat het mooier is als elk zijn kleur kiest,.. Dit geeft ook veel meer contrast op de foto...

Mijn suite (de vrouwen) hebben allemaal een totaal ander kleedje (niet op gebied van lengte), en een totaal diverse kleur. En echt als je het samen ziet vormt dit een super mooi geheel.

Dus geen vrees als er daar maar een tint verschil op ziet.

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik8-4-2012 20:14:23

Ja, het was me idd het dagje!

Maar, zoals jullie zelf vermelden, beide meisjes zijn gelukkig, met een kleed dat hen goed staat! Dus uiteindelijk ben ik er niet rouwig om hoor, de mensen zullen wel begrijpen dat het mijn bruidsmeiden zijn! :-)
Ja, joepie, weer een taakje minder!
In mijn verhaal vergat ik trouwens te vermelden dat ik bij Triumph heel leuke bruidslingerie kocht gisteren, dat is pas een zorg minder! :-)
Vele groetjes en nog een vrolijk Pasen aan allen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...