Hallo allemaal, Wij hebben er echt geen fijne dag op zitten, terwijl het wel een fijne dag zou moeten geweest zijn!
Vandaag zijn we naar Wijnegem shopping center getrokken om de kledij voor onze 2 volwassen bruidsmeisjes te kopen.
Dat was echt niet fijn!
We hebben elk een nicht gekozen om deze rol te vervullen.
De nicht van mijn verloofde wou niks passen dat ik mooi vond. Ik wou kleur, en zij weigerde bv. iets blauw te passen in het begin. Als ik iets aangaf dat haar niet aanstond, ging ze gewoon door alsof ze me niet hoorde.
Op een gegeven moment was mijn nicht iets blauw aan het passen aan de ene kant van de winkel, terwijl mijn verloofde zijn nicht aan de andere kant van de winkel een bleek gordijnkleed aan het passen was.
5 uren sukkelen, rondlopen, zenuwachtig worden, ....
En dan kwamen we in P&C, hadden we die maar eerder binnen geweest!
Mijn verloofde zijn nicht koos echt een jurk dat ik mooi vond, dat haar heel mooi stond, en BLAUW was! ;-)
Mijn nicht was al de hele dag bereid dingen te passen die ik uitkoos, dus ook dat paste ze. Maar dat stond haar helemaal niet!
Ze zijn alle 2 totaal anders van lichaamsbouw, héél groot verschil, dus dat ging echt niet.
Wat mooi was voor mijn nicht, was niet mooi voor de zijne en omgekeerd!
We waren de wanhoop nabij.
Dan maar de knoop doorgehakt en gewoon elk een ander model genomen in ongeveer hetzelfde blauw. (tis maar van heel dicht dat je ziet dat er een tintverschil in zit).
Dus ja, uiteindelijk niet helemaal het verhoopte resultaat! :(
Maar toch, blauw, wat ik voor ogen had, en 2 gelukkige nichten, wat mss het belangrijkste is.