Terug naar overzicht
Ideaal...gewoon een leuke dag of avond met vriendinnen idd zonder opdrachten of onnozele verkleedpartijen :-)! Super! Blij dat je vrijgezelle is meegevallen!Hoe was het bij je toekomstige??Spannend...de grote dag komt er bijna aan!Geniet van de laatste voorbereidingen!groetjes!
De toekomstige heeft net zijn oogjes toe gedaan. Hij is met de eerste trein teruggekomen uit Hasselt (wij wonen in Mol). Hij is ook eerst gaan eten met zijn kameraden. Had zich wel een beetje moeten verkleden, maar twas er niet over. Hij vond het zelf wel grappig! Nadien zijn ze pinten gaan drinken in Hasselt. Hij had normaal 1 opdracht. Hij moest al de letters drinken van mijn naam. Dus vb A, affligem, T, tongerlo enz. Maar hij heeft zijn opdracht zelfs niet moeten afmaken. Ze hebben gewoon plezier gemaakt! Dus ook een zeer geslaagde avond. Ik wens zo'n vrijgezelle avond als ons iedereen toe!! en daar bedoel ik mee gewoon gaan doen wat jullie zelf leuk vinden en dan heb je gewoon gegarandeerd een super leuke avond!groetjesx