Nu Online
Momenteel zijn er 771 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie en kousenband check:-)

8-4-2012 11:44:02
Hoi bruidjes,

Gisteren een imense zoektocht gehad naar de passende bh voor onder mijn trouwjurk:-)
5 winkels gedaan:-) nergens hadden ze mijn maat:-) zo frustrererend zeg....

Uiteindelijk bij winkel 5 hunkermuller hebben ze op hun zolder nota bene nog eentje gevonden die eindelijk goed zat.
dinsdag mijn eerste pas en men had gevraagd om het mee te brengen dus ik MOEST iets vinden hé

Ben ik blij dat dit achter de rug is zeg... nu nog hopen dat het perfect met mijn jurk past hé of ik kan opnieuw beginnen:-)

vrolijk pasen aan iedereen!!!!

mieke
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 676

tima
8-9-2012
 Meld misbruik8-4-2012 16:23:54

hihi zo herkenbaar ik heb dinsdag ook mijn 1ste pas heb in de laatste 2 weken tland afgelopen in de zoektocht naar lingerie en mijn grootste frustratie schoenen .
Ben jij ook al zenuwachtig ? man man mijn maag is al sinds gisteren in de knoop .
Aan de ene kant blij om het terug eens aan te hebben ,aan de andere kant nachtmerrie's zie dat het toch niet meer zo mooi staat zoals in mijn geheugen of dat ik zoiets heb van is dit nu het och ja ws zorgen om niets

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-4-2012 18:19:24

Hey Mieke,

Ik ben ook blij dat ik gisteren eindelijk lingerie heb gevonden...
Toch belangrijk dat de BH echt goed zit é!
Spannend...dinsdag je eerste pas!! Geniet ervan é!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...