Terug naar overzicht
I.v.m. een wit bloemenmandje: http://www.trouwartikelen.nl/bruid-accessoires/mandjes.... of bij de AVA en deze dan wit spuiten? Bij de Action zouden ze er ook hebben... En dan je vraag over de trouwring. Ik ga de mijne aan mijn linkerringvinger dragen, gewoon omdat ik lijn verlovingsring aan mijn rechterhand heb. Bij de juwelier zei de mevrouw dat dat vaak te maken heeft met geloof... Maar dat het tegenwoordig niet veel betekenis meer heeft aan welke hand je ze draagt. Blijkbaar zijn zowel de linker als rechterringvinger verbondenmet het hart! In verband met de tafelindeling kan ik je niet echt helpen. Misschien een nieuwe indeling maken? Groetjes
hey heb ook een wit mandje bij de action gezien! De ring mag volgens onze juwelier aan elke kant, is een keuze van jezelf! Wij gaan hem rechts dragen, heb mijn verlovingsring links!
Hey hey, ik heb me eens laten vertellen dat je een trouwring links draagt, het dichtst bij je hart. Maar tegenwoordig maakt dit niet meer zo veel uit.Wij zullen de onze links dragen!Je tafelindeling is echt wel een moeilijke... Kan je de tafels niet wat herschikken zonder een extra tafel te maken?GroetjesMelissa
Links of rechts dragen hangt ook af van de provincie. Zo dragen de meeste hem in Antwerpen rechts. Ik ga hem ook rechst dragen. Niet perse daarom maar mijn verlovingsring zit al links en het zou nu zo vreemd zijn om dat nog te veranderen. Ik ben ook rechtshandig en vind het dan wel leuk dat die aan die hand zit omdat ik hem dan meer zie, bv bij het schrijven...
je kiest het zelf hoor. Wij kiezen voor links = dichtst tegen het hart
wij kiezen voor links (dichts bij het hart) en mijn ander hand vind ik minder gemakkelijk.voor de tafelindeling, mss kan je tafels van 8 maken en komt er op die manier een tafel vrij voor die drie man dan en nog anderen erbij. Misschien heb je nog een fotograaf ofzo die je kwijt moet (hihi, zo raar gezegd) en dan kan je die daar bijzetten. Er is geen mogelijkheid om bij drie tafels nog 1 stoel bij te zetten?groetjes