Terug naar overzicht
Hallo toekomstig bruidje. Je zoekt een feestzaal in hoevestijl ? Je wil eens iets speciaal en vooral, je wil je genodigden eens in de watten leggen ? Ga dan eens een kijkje nemen in 't Hof Van De Putte te Zegelsem (zie ook de website hofvandeputte.be). Ik ben vorig jaar getrouwd en wij hebben gefeest in 't Hof Van De Putte. Een prachtig feest hebben wij daar gehad : super gezellig en een door 't Hof aanbevolen traiteur om 'U' tegen te zeggen. Het tofste waren eigenlijk de reacties van onze genodigden : super !!! En weet je wat ook plezant is : in 't Hof creëer je een band met de uitbaters : wanneer je dan nadien nog eens toevallig voorbij komt stap je spontaan even binnen om nog eens de mooie herinneringen op te halen, want je bent er altijd welkom. Na ons eerste jubileumjaar krijgen wij van onze genodigden nog altijd positieve reacties, en dat geeft een goed gevoel. Ga zeker even kijken en je zal zelf zien dat het goed is. In ieder geval : good luck !
hallo, ik ben al in Hof van Nassau geweest, knap, maar ik heb vorige maand een feest meegemaakt in orangerie les Roses van Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen, en dat was toch ook een bijzondere mooie locatie... voor mij een aanrader.
Hallo,wij zochten ook zoiets en wij geven onze feest in 't Brouwershof te Hekelgem (Affligem). Het is hoevestijl en betaalbaar. Niet de grand chique maar gezellig en goed voor ambiance.groetjes,Isabel110807