Terug naar overzicht
Absoluut ... check eens Graciela van Atrattiva - ze is te vinden op deze site.Ik weet natuurlijk niet of ze nog vrij is! Maar zeker een aanrader en ze is van Leuven.Groetjes,
Hallo Lies, Ik kan je hiermee zeker van dienst zijn,kijk eens op www.michelsas.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Katja voor Michel
Hoi Lies,bij mij is enkele weken geleden Kelly Lenhardt geweest, van kl bruidskapper.Het was echt geweldig! Echt supertevreden, en ze neemt haar tijd, je mag zoveel kapsels uittesten als je zelf wil, bij de meesten staat er een tijdlimiet op maar bij haar niet.Heeft ook mooie spelden voor op je trouwdag.Ik was ervoor als een bij een andere bruidskapster geweest in Aarschot, maar dat was een hel. Mijn haar deed pijn, sommige speldjes kwamen los na een half uur, en was vrij onvriendelijk.Ik kan je dus met zekerheid Kelly Lenhardt aanbevelen. Haar site is bruidskapper.be, kan je alle gegevens wel vinden denk ikBen net nieuw hier, zal later eens proberen of ik een foto van de kapsels kan posten voor wie interesse heeft.Groetjes,Anne-Sophie