Terug naar overzicht
Ik heb et mijne gisteren in Triumph gevonden. Echt volledig jouw beschrijving, en ze hadden nog veel keuze, alé veel, denk een 5-tal verschillende modelletjes...Succes!
en waar is dat juist?
strapless en push-up is blijkbaar toch een moeilijke combinatie...ik heb ééntje gepast van chantelle, maar was wel in taupe kleur, ik weet niet of hij ook in wit bestaatsucces met de zoektocht!
Goh, je zou eens moeten kijken waar je het allemaal hebt, deze winkel! Ik ben geweest naar die in Wijnegem shopping center.
Dag Tessa, Ik heb een witte strapless bh van 'l Aventure. Hij zat, door de strapless, niet strak genoeg aan mijn rug maar ze verkleinen hem gratis zodat alles perfect zit. http://www.mariejo.com/collection/brides/laventure/NL/d... Hier zitten een aantal push-ups tussen. Nog veel succes!GroetjesElien
@Sandra: die taupe-kleurige klinkt wel wat voor mij... Weet je soms nog welk model het was of weet je er een foto'tje van staan op internet?groetjes,Freyja
Ook van lise charmel is er een push-up strapless bh. Bij Caress in Brasschaat kunnen ze van een gewone strapless een push-up maken.