Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juni 2013

8-4-2012 21:40:31
Hoi iedereen,

Wij zijn reeds enkele weken verloofd en hebben besloten om te trouwen op 29 juni 2013.

Zijn er nog bruidjes die in juni 2013 hun trouw gepland hebben? En hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?

Wij hebben sinds vorige week onze zaal vastgelegd en ook het kerkelijk huwelijk ligt al vast. Nu zijn we nog op zoek naar een fotograaf, DJ en ceremoniemeester, hier moet je ook vlug bij zijn naar het schijnt?

Ben nieuw op dit forum en ik moet zeggen... wat een hulp! Helaas heb ik nog niet veel huwelijken mogen meemaken, dus is het heel moeilijk om plots zelf even een huwelijk samen te stellen, maar dankzij dit forum ben ik al heeeel wat wijzer!
Dus bedankt aan iedereen die hier handige tips&tricks op post!

Groetjes,
Lies

Lies
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 25 | Gelezen: 986

Christ

Meld misbruik9-4-2012 8:18:56

Fotograaf, dj en ceremoniemeester zijn inderdaad zaken die je best zo snel mogelijk vast legt... Dit wil niet zeggen dat je overhaast te werk moet gaan, maar hoe langer je wacht, hoe meer kan je hebt dat deze bezet zijn... Om je maar een idee te geven: bij ons heb je enkel nog beschikbare data in november en december 2012. We zijn volop bezig met huwelijken 2013 vast te leggen...

Kijk dus zeker ook eens op www.huwelijksfotografie.info...

Greetz,
Christ Vilez
www.christvilez.be
www.huwelijksfotografie.info

rik

Meld misbruik9-4-2012 11:57:48

Hall Lies,

Indien jullie nog origineel en betaalbaar vervoer zoeken, neem eens contact op met
' de feestkever ' .

Wij verhuren onze vw kevers ( oldtimers ) voor huwelijken.
www.defeestkever.be
Ofwel op deze site onder ' autoverhuur '

Groeten en succes met de planning.

Rik.

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik9-4-2012 12:01:22

Hallo Lies
Wij trouwen in mei 2013.

Wij hebben nu: kerk, gemeentehuis, zaal, ceremoniemeester, dj, vervoer en fotograaf is bijna rond. Save the dates zijn ook al verstuurd.

Groetjes

Debbie

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik9-4-2012 13:06:23

Hoi!

Wij trouwen 13 juli 2013 en bij ons is enkel de feestzaal al vastgelegd. We zijn nu opzoek naar een DJ en al de rest komt later wel :).
Wij doen enkel een burgerlijk huwelijk dus hoeven ons geen zorgen te maken over de kerk.
Binnenkort maak ik wel een afspraak met Huis De mens voor een humanistische ceremonie.

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

x

Marc

Meld misbruik9-4-2012 13:07:31

beste Lies,

ten eerste proficiat met julliie huwelijk.

Neem gerust een kijkje op www.m-pictures.be en laat je overtuigen.

Momenteel loopt er een actie waarbij je tot 20% korting kunt krjigen.

Succes met de verdere voorbereidingen.

mvg, Marc

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik11-4-2012 17:57:08

hallo,

Wij trouwen op 8 juni 2013 en hebben al de zaal (met huis DJ), de wettelijk trouw en de fotograaf vastliggen. Verder probeer ik het hier allemaal wat te volgen en ideeën op te doen. Zo heb ik al een idee van de uitnodigingen en de bedankjes voor de gasten en de kindjes. Veel succes en geniet ervan!

groetjes!

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik11-4-2012 19:09:51

Dag Sabrina,

De wettelijke trouw mogen wij maar vanaf een jaar op voorhand doen, dus daar moeten we jammergenoeg nog even mee wachten. :(

Ben ook al wat aan het zoeken voor ideetjes voor de uitnodigingen en bedankjes.

Hebben jullie ook Save-the-dates verstuurd? Ik lees dat veel bruidjes dat doen, maar zelf reken ik op de "mond-aan-mond"-reclame :)

Groetjes en veel plezier bij jullie voorbereidingen !

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik12-4-2012 8:28:10

Hallo!

Neen, wij hebben geen kaartjes gestuurd, maar gaan ervan uit dat mensen er wel rekening mee houden aangezien we het toch tijdig aan iedereen vertellen. We moeten nog wel wat mensen vertellen dat we gaan trouwen, maar we vinden het leuker om dat zelf te zeggen als we ze zien.

groetjes!

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik17-4-2012 19:16:49

Hey Sabrina's, wij trouwen op dezelfde dag :-) Wij hebben reeds zaal, wettelijke trouw en fotograaf en dj geregeld. Vrijdag regel ik mijn kapster en volgende week vraag ik de juwelenontwerpster. Ook heb ik reeds een idee van de uitnodigingen en het boeket. Een afspraak voor mijn bruidskleed ligt ook vast. Wij doen geen save the dates maar iedere keer wij iemand zien zeggen wij de agenda er bij te nemen en de datums vrij te houden. Groetjes, KiKi*

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik17-4-2012 19:19:56

Sorry, moest sabrina zijn :-)

caroline
1-6-2013
 Meld misbruik18-4-2012 12:42:37

Hey Lies,

Wij trouwen ook volgend jaar in juni. bij ons ligt de locatie al vast. Daar kunnen we ook trouwen. Deze zomer gaan we ons bezighouden met te zoeken naar fotograaf, DJ, priester, traiteur, ceremoniemeester,... Ik denk dat een jaar op voorhand nog ruim op tijd moet zijn?
We hebben wel al tegen iedereen gezegd om deze datum vrij te houden en normaal gaan we ergens in het najaar save the date kaartjes(email) sturen als herinnering.
grts

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik19-4-2012 21:08:49

Hey!
Ik had deze week een ceremoniemeester gebeld, en die was blijkbaar al volzet!
Dus dan wat lichte paniek, maar nu hebben we gelukkig een andere gevonden en snel de datum kunnen vastleggen.

Nu nog op zoek naar fotograaf en DJ en dan ben ik al meer op mijn gemak hehe :)
En ik ga stilletjes aan ook al eens uitkijken naar een visagiste en kapster.

Wat betreft het trouwkleed, ga ik deze zomer eens wat winkels afzoeken. Kijk daar wel het meest naar uit!

Groetjes!

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik24-5-2012 20:20:30

Wij trouwen ook 29 juni 2013.
Hier ligt enkel de zaal vast. Ik heb ook wel al veel rondgeneusd en kreeg gisteren van vriendlief te horen... Als ik hier nog één keer 'trouwen' hoor, dan trouwen we niet meer :p Momentje van verbouwstress... Jammer, want ik wil al wat plannen en dromen, maar daar heb ik een goede oplossing voor gevonden: zondag = vriendinnennamiddagje! Gelukkig maar.
We gaan ook wel voor deze zomer een fotograaf en een dj vastleggen. We trouwen ook niet voor de kerk. Ik zou graag een ceremonie hebben, maar mijn vriend is hier ook nog niet helemaal tuk op! Dus Huis van de Mens gaan we (mss) ook nog snel contacteren. :)

Delphine
29-6-2013
 Meld misbruik10-7-2012 12:58:53

Hey,

Leuk, wij trouwen ook op 29/06/13!

Groetjes

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik10-7-2012 15:53:33

Huis van de Mens hebben we intussentijd gecontacteerd, maar ze gaan ons in oktober terug contacteren (nu heel druk met trouwen en verlofperiodes). De dj ligt ook al vast.

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik10-7-2012 19:04:35

hehe, 29/06/2013 is blijkbaar een geliefde datum :D
net na de examens en voor het verlof !

Kijk ernaar uit, binnenkort op jurkenjacht. :))

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik11-7-2012 13:18:33

Heb ik al gedaan in de outlet van la sposa... Wil het met m'n zus ook wel eens overdoen (alsof) om zo allerlei jurken te passen, want daar was niet zo veel meer. Maar.. ik durf dat toch niet zo goed.

Delphine
29-6-2013
 Meld misbruik11-7-2012 14:55:46

Ja ik wacht of tot september!

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik11-7-2012 19:37:31

Hey Saartje,
Ben ook van plan om eens bij La Sposa te gaan kijken.
Je hebt al een jurk gekocht of niet daar? Als je dan langsgaat en een betere jurk vindt, dan ga je twijfelen hé :p

Ik vraag mij eigenlijk af wanneer die collecties vernieuwd worden?

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik12-7-2012 7:37:16

Nieuwe collecties komen in september en oktober.. Ik ben al eens op zoektocht gegaan en voor hetgeen ik wou hebben ze mij aangeraden om te wachten tot dan..

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik12-7-2012 22:02:34

Ja, ik heb al een jurk genomen en niet met dat wauw wauw gevoel, maar wel bij mijn mama en mijn meter. Dus dan had ik zo'n schrik dat ik het me liet opdringen, maar mijn zus vond het ook mooi. :) Ik wou wel graag een budgetjurk. De nieuwe kledij in de outlet komt pas binnen in november-december, zei ze me... (zo lang kon ik ook niet wachten) De nieuwe bruidscollectie 2013 komt in andere winkels toe in september-oktober en nadien kunnen zij ook nieuwe tweedehandsspullen aanbieden. Vandaar...

Ik ga niet te veel meer kijken naar jurken. Dat lukt me behoorlijk. Maar als ik naar de foto's terugkijk, vind ik het wel nog knap.

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik21-7-2012 9:42:45

Aha, dan ga ik in september beginnen kijken voor een jurk.
Ja, ik kan ook niet wachten tot november/december, dat lijkt mij zo wat "nipt".
Ik ben ook van plan om een jurk uit de vorige collecties te nemen, dat scheelt al een stukje qua prijs hoop ik.
@ Saartje, ik zou ook niet teveel meer rondkijken. Blijf bij je eerste keuze zou ik zeggen!

Wat is de gemiddelde prijs van een jurk eigenlijk? 800-900 € ?
Heb eigenlijk geen idee qua prijzen, en aangezien mijn ma mijn jurk wil betalen, wil ik haar al een beetje voorbereiden op de prijs...

Ik heb er wel een dubbel gevoel bij. Ergens wil ik een mooie jurk en wil ik gerust een centje meer betalen. Maar aangezien mijn ma deze wil betalen, heb ik schrik dat ik meer naar de prijs ga kijken om het voor haar niet te moeilijk te maken...

caroline
1-6-2013
 Meld misbruik23-7-2012 9:32:14

Hoi Lies,

De prijs van een jurk kan sterk verschillen maar de afgelopen 2 jaar heb ik een 5-tal vriendinnen gehad die getrouwd zijn en die hun jurken waren allemaal rond de 1100 a 1600 euro. Je kan zonder veel problemen nog goedkoper gaan maar ook nog veeel duurder.
Ik denk dat dit een realistische richtprijs is (als je echt in de bruidswinkels gaat kijken)
Ik ga ook in september beginnen zoeken dus ben wel benieuwd...

Veel succes met de zoektocht!

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik23-7-2012 22:11:18

Dat is idd zo wat de prijs. Mijn jurk komt van tegen de 2000 euro. En was nu in de outlet 700 euro. Ik wilde dat zowiezo. Ook al betaalde ik hem zelf. Nu betaalde mijn mama hem ook en was ik daar heel blij om. Ze wilt het nog steeds, dus vindt ze dat ik niet moet zoeken naar goedkope onderrokken e.d.

Joke

Meld misbruik7-6-2013 9:32:16

Hallo!
Voor een reportage in HLN Weekend over 'gewaagde bruidjes', ben ik op zoek naar bruiden die kozen voor een kleurrijke trouwjurk. Niet de traditionele, maagdelijk witte jurk dus, maar bv een rode, roze, geprinte,... jurk. Kom jij in aanmerking of ken je andere bruidjes die in kleur trouwen? Laat me dan snel iets weten!
Wat houdt het in?
Een foto van jou in je originele trouwjurk + één zinnetje uitleg over 'waarom je voor deze jurk koos'.
Graag (snel) een seintje op joke@vancaesbroeck.be of op 0494 35 38 64.
Tot snel!
Groetjes
Joke
Het Laatste Nieuws - weekend

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...