Terug naar overzicht
Hey Kathleen,De enveloppedoos, weke kleur heeft deze? hoeveel vraag je ervoor? en heb je er een foto van?
Hoi,Het strooimandje kan je even een foto doorsturen en de prijs? jessicavp5@hotmail.com Groetjes
Hey kun je een foto sturen van het kostuumpje maat 86 + plastron En de gelukspoppetjes. En de vraagprijs C- peeters@hotmail.com Groeten Charlotte
Hey,Ik ben mss ook geïnteresseerd in het volgende:- klein bloemenmandje + bloemblaadjes- enveloppendoos - kostuumpje in antractietgrijs maat 86 (18 maanden)- kinderplastron- gelukspopjesitte Kan je foto en vraagprijzen doorsturen?kleinpruts@hotmail.com
Hoi,Kan je foto en prijs van het bloemenmandje doorsturen?ankevermeerch@hotmail.comgroetjes
Hallo, Je mag naar mij ook een foto van je enveloppendoos en bloemenmandje sturen en een richtprijs. Laura.marsili87@gmail.com Mercikes!
Hallo,Ik had graag een foto van de enveloppendoos ontvangen.Bedankt!elienverloy@hotmail.com
Hallo,Ik had ook graag foto's gehad van het bloemenmandje, de enveloppedoos en de gelukspoppetjes.Alvast bedankt! wendy.everaert1@telenet.be
hey je mag me ook de foto's van de gelukspopjes door steuren. en wat je er voor wil hebben francisluijk@planet.nl
ik bedoelankevermeersch@hotmail.comdank u
Hallo allemaalZie jullie mailbox voor foto's en zo. Jessica, als je me je mailadres geeft zal ik een foto doorsturen.Allemaal nog veel succes met de voorbereidingen van jullie grote dag. Ik ben stiekem een beetje jaloers dat jullie dag nog moet komen Groetjes,Katleen
Zou je een foto en prijs willen doorsturen van de enveloppedoos? Stefanie.galbussera@hotmail.com.
Hoi Katleen, ik had graag geweten of het bloemenmandje nog te koop is? Ik had je nog een mailtje gestuurd, anders moet ik dringend verder zoeken
Hoi; Ik vroeg me af of de enveloppedoos nog te koop is?Zo ja, kun je me de prijs en foto doorsturenViVictoria@hotmail.beGroetjes