Terug naar overzicht
Wij trouwen op 30 april bij Bart Claes, als hij failliet verklaard wordt op 23 april kunnen we een kruis maken over onze dag, jullie kunnen nog naar een alternatief zoeken ... Bij ons zit er dus niets anders op dan afwachten en hopen op het beste...
hey , wij trouwen op 25/05/2012 en hebben ook bij bart claes , 't driessent , wij hebben hem gewoon de recht op de man de vraag gesteld omdat wij ook ongerust waren ! maar omdat het mijn aanstaande zijn neef is heeft hij met hand op het hart gezegd dat we ons zeker geen zorgen moeten maken voor 't driessent omdat deze zaal los staat van hetgene waar de problemen mee zijn ! en als jullie echt ongerust zijn , stel de vraag gewoon ! hij gaat u zeker eerlijk een antwoord geven , want hij begrijpt ook dat er veel koppels zijn die ongerust zijn! en je moet ook zo denken dit is alleen in de pers verschenen omdat hij zo een naam heeft en veel mensen hem kennen , je kan ook bij een andere minder bekende zaal een week van tevoren te horen krijgen dat ze failliet zijn ! veel succes en niet te veel piekeren groetjes
Hallo!Wij trouwen in de Beekhoeve in Neerlanden.Wij hebben morgen de laatste besprekingen van de menukeuze en zo en ze hebben ons vorige keer ook al verzekerd dat er zeker geen probleem zal zijn voor ons feest.
die roddels waren er vorig jaar ook al toen ik trouwde, maak je er maar niet te druk in! Ze zorgen er voor dat je een superfeest krijgt!!!
@ Sust, dit jaar zijn het jammer genoeg geen roddels, er is wel degelijk gerechtelijke bescherming tegen schuldeisers op dit moment en die bescherming loopt af tegen het einde van de maand ...
Goed nieuws: http://www.hbvl.be/limburg/genk/positieve-signalen-voor...
Wij zijn vorige week prijs gaan laten maken in the Faculty Club in Leuven en daar hebben ze ons medegedeeld dat ze hun handen afhouden van Bart Claes, de samenwerking stopzetten met hen vanaf deze week, maar ze hebben al een nieuwe cateraar gevonden www.silverspoon.be Ook De Barrier zou hiermee al samenwerken, dus alles blijft hetzelfde, al zeiden ze wel dat Silverspoon iets duurder ging zijn qua prijzen omdat ze fijndere producten gebruiken.
Hoi Benny,Bedankt voor je reactie. dat stelt me toch wat gerust. Groetjes Noortje
Wij hebben geboekt voor volgend jaar in Hof ten Steen - ik blijf er in geloven (maar met een klein bang hartje, ik geef het toe)...