Terug naar overzicht
halloeen collega van mn werk zei da het toch te overwegen valt om te zonnebanken. da mss door het hevig zweten mss u wit kleed wa gelig zou uitslaan aan de oksels...
Persoonlijk zou ik gewoon beginnen met zonnebank... Je zal ook mooi egaal bruin zijn en je moet er niet mee inzitten dat het afgaat... + het is ook mooi meegenomen voor de rest van de zomer :)
Hey shauni, ik heb vorig jaar bij ons burgerlijk huwelijk airbrushing laten doen. De eerste dag gaat de bruine kleur af omdat ze ook bronzing poeder over je huid spuiten zodat zij kunnen zien dat de kleur egaal is. De eerste 12 uur mag je niet douchen of sporten zodat de kleur zich kan vastzetten. Ik had een wit kleedje aan en ik had niets bruin op mijn kleed. Ik zou dit wel niet te lang op voorhand laten doen want de kleur blijft maar een 4-5 dagen mooi. Ik heb dit laten doen bij het bodycentrum in Leuven. Je moet eens kijken op hun website welke techniek zij gebruiken. Groetjes Sarah
hela,ik ga dat binnenkort ook eens laten doen in merksem is kijken of het afgaat moest het niet afgaan ga ik dat een paar dagen voor de trouw laten doen grtjs vanessa
HeyLaat ons hopen dat het in juli heel mooi weer is zodat we naturel een mooi kleurtje hebben hé
ik raad het af, heb het ooit laten doen en het waren plekken. plus als je het een week op voorhand laat doen is de kleur er wss al af, of je mag je niet wassen. Zonnebankske is het beste!