Terug naar overzicht
Beste Angie,Wij komen enorm veel in salons Caipirinha,we kennen er de uitbaters enorm goed, en het personeel ook, Ik kan je altijd wat info over de zaal geven, je mag me gerust een mailke sturen,Je bekijkt maar eens onze site www.studiohappymusic.be , je zal merken bij pagina referentie's dat er toch wel enkele foto's op staan van trouwkoppeltjes getrokken in de Caipirinha, ons mailadres is info@studiohappymusic.be, als we kunnen helpen, met alle plezier, groetjes, Dierk
Dag Angie, Je moet zeker die zaal nemen. Ons huwelijksfeest is daar doorgegaan in mei 2004. Wij zijn daar zeer content van.De maaltijden zijn daar van zeer hoge kwaliteit. Trouwens proficiat met je verlovingmet vriendelijke groetenPeter
Hallo Angie, ik heb voor U 'n paar reacties,maar alleen positieve! Qua eten hoef je je helemaaaal geen zorgen te maken , Chef Luc tovert "uw" menu om in 'n schilderij waar iederéén de vingers van aflikt én voldoende voor iedereen!Maar vergeet vooral de recepties niet , die stuk voor stuk verzorgd én met variatie aangeboden worden in een jong én modern kader.Laat dit alles in elkaar vloeien tot je een onvergetelijk feest krijgt!!ps: Laat jullie maar lekker bedienen door al die toffe kelners van de Caipirinha !!!!Groetjes(kelner) Giovanni