Terug naar overzicht
heywij gaan na het feest naar huis hebben geen andere keus want om 8u30 brengen ze onze kindjes al terug naar huis.maar om ons huis te blokkeren dat we nie meer binnen kunnen gaan ze veel werk hebben.moesten we geen kindjes hebben of moesten ze hen later brengen zouden we ergens anders slapen maar nu hebben we ook geen keus.grtjs
Hallo, wij nemen een bed & breakfast in de buurt van de feestzaal. Ik zie het niet echt zitten om na zo een fantastische dag "gewoon" naar huis te gaan. Wat ze met ons huis gedaan hebben, zien we dan later wel. Wij voorzien ook overnachtingen voor de getuigen en ouders...
Wij zijn ook meteen naar huis gegaan. De feestzaal was op nog geen tien minuutjes rijden, daarmee. Wij hebben er eigenlijk nooit bij stilgestaan om ergens anders te slapen. Wat doen je dan met je cadeaus en enveloppen en bloemen? En dat het huis versierd is, dat is een hele mooi afsluiter van je trouwdag! Gewoon van genieten...
HeyWij blijven slapen. En niet alleen, de meesten van onze suite blijven ook in het hotel slapen. Ik denk dat het echt heel leuk zal zijn om 's ochtends met iedereen te ontbijten en na te praten over die fantastische dag! En de bloemen en cadeauxtjes mogen in de feestzaal blijven staan tot de volgende dag. De envelopjes moeten we wel meenemen.GroetjesVicky09.09.06
Wij zijn naar huis gegaan... Zalig, 's morgens in je eigen appartementje wakker worden, 't was voor mij het enige om me aan vast te houden, want ik vond de day after helemaal geen feest :-( en had dus zeker niet graag andere mensen om me heen!!
Hey Hilde en Tony,Mijn partner en ik blijven slapen in het kasteel waar ons feest doorgaat. Dan hoef je niet meer zo ver te rijden naar huis en mag je zelf al iets drinken op je eigen huwelijksfeest.Bovendien heb je in alle rust een huwelijksnacht en 's ochtends geeft dat een speciale sfeer om in het kasteel wakker te worden.Pas nadien naar huis en dat lijkt me ook beter. Zoals je zegt, je weet nooit wat vrienden bij jullie woning uitspoken enzo. Ik zou het dan liever onder ogen komen de dag nadien, dan de nacht zelf.Veel succes met het plannen van jullie huwelijk.Groetjes, Nele.
heywij trouwen ook pas volgend jaar maar dat we thuis slapen ligt wel al vast, mijn ventje zal niet anders willen. wat versieringen betreft; iedereen gaat na burgerlijk huwelijk (wie er is) direct naar feestzaal en die ligt een half uur van ons huis dus denk ik niet dat er mensen zullen 'ontsnappen' om de boel te blokkeren...wanneer trouwen jullie? en waar? nog veel plezier met de voorbereidingensas 797
Hallo,wij hebben van mijn ouders onze huwelijksnacht cadeau gekregen in de bruidssuite van Centerparcs. Ik vond dat natuurlijk echt een heel fijn cadeau: met bubbelbad en al... Mijn ouders zullen ons daar naartoe brengen zodat we zelf kunnen drinken.Als we dat niet cadeau hadden gehad, zouden we toch ergens een hotel zoeken want ons feest is op meer dan een uur van ons thuis af en slapen bij de ouders zag ook ik niet zitten.Ik heb dus ook weinig schrik voor versieringen en dergelijke aangezien we zover afwonen van het feest.groetjes,Marjolijn09/09/2006
Hey,bij ons is de zaal ook te ver af om terug naar huis te rijden, dus wij hebben een hotelletje geboekt. Ook veel leuker om wakker te worden en wij gaan de volgende dag gewoon alles halen in de zaal en dan terug naar huis.Groetjes,Lieve