Terug naar overzicht
Voor een stola moet je eens kijken op bouffante.nl Ik kocht daar eentje in organza voor nog geen 20 euro, incl. verzendingskosten. Succes!!
Hey An,Wij op 7 september en ik weet het ook niet goed...Heb tijdens het kiezen wel zo een 'cirkelvestje' gepast...hangt meer vast op je schouders dan gewone stola, maar ik vond dat het mijn kleed dan een beetje verstopte...Dus ik weet het nog niet...misschien een last-minute beslissing :-)groetjes!
Hey An,Hier ook een last minute beslissing,denk dat ik wel iets ga voorzien maar mss de najaarscollectie afwacht voor een mooie sjaal ofzo Mijn themakleur is fushia dus mss vind ik nog wel een mooie sjaal in die kleur...
Hey An,Hier ook een groot vraagteken. Ik trouw binnen 3 weken en geen idee wat het zal geven. Alles wat ik probeer lijkt mijn jurk wat te verstoppen. Ik ga het weer nog wat afwachten maar ik denk hooguit een stola en anders kijk ik toch nog snel de laatste dagen voor een vestje dat ik in de auto wat kan dragen. Veel succes!
Ik trouw 1 sept en heb voorlopig ook nog niets..Ik ben ook aan het twijfelen en zou ook liever geen gewone bolero hebben aangezien het het mooiste van mijn kleed zou verbergen.Het zal hier dus ook een last-minute beslissing worden...Groetjes!Evelien
Ik ben ook nog op zoek... Ik ben vooral op zoek omdat bij mooi weer een deel van het feest buiten door zou gaan, en ik zoek iets dat mij 's avonds warm houdt. Ik vrees dat een bolero/stola daarvoor niet genoeg is. Mag dus echt wel een vestje of een dikke grote sjaal zijn, maar heb nog niets gezien dat bij mijn jurk past.
Hmm ok, ik denk dat ik dit ook als last-minute ga bekijken... Afhankelijk van het weerbericht hihi.. Desnoods als ik zie dat het weer toch niet denderend zou zijn kan ik nog snel snel ergens 1tje gaan kopen niet?Heb de week voor de trouw maar 1dagje dat ik moet gaan werken
ik had eentje, maar heb het niet aangedaan aangezien ik mijn kleed mooier vond zonder. normaal gezien ga jij ook wel een goede temperatuur hebben. Die stola houdt de koude of nattigheid toch niet tegen.