Terug naar overzicht
La Tiara op de Minderbroefersrui in Antwerpen centrum
Is het trouwens raar als je een bruidszaak binnengaat voor je lingerie, waar je je trouwkleed niet hebt gekocht? :-)
hey vanessa ik ken het probleem. ik heb zelf ook een heel Groote borsten maat Cup G. ik ben ook voor een torseletten van de carnivall collectie. en ze zijn wel. Het is zeker niet raar als na een ander buidswinkel gaat voor lingerie meestal kunnen die je ook nog goed advies geven. gr francis
Een probleem dat me bekend voorkomt. Ik heb zelf een grote BH-maat en ben erg smal, moeilijk dus om de juiste lingerie te vinden.De merken waarvan je spreekt, had ik nog niet van gehoord. Ik ben gewoon naar mijn vaste lingeriewinkel gegaan (de carissima in Leuven), ik heb daar een gewone bh zonder lijfje gekocht, waarvan de bandjes eraf konden, en tijdens mijn laatste pasbeurten heb ik gezien dat het er allemaal heel goed uitziet, en het zit ook heel goed.Bij een bruidswinkel binnengaan voor lngerie is ook geen slecht idee, of gewoon bij een goede lingeriewinkel de tijd nemen om de perfect zittende bh te vinden is ook al heel wat.
kleine tip dat echter niets met je vraag te maken heeft: ga je voor 5 mei gewoon kijken naar je trouwjurk, nu het toch binnen is? Gewoon om zeker te zijn dat het goed is...Bij mij hadden ze een verkeerd kleed gemaakt (of foutief geleverd) en hebben ze mijn kleed met een spoedbestelling opnieuw moeten maken :-/
ehmmmm,dat was ik eigenlijk niet van plan.Ik ga er vanuit dat het gewoon juist is.Maar als het niet juist is en ik vind het wel mooi, vraag ik gewoon korting :-)Is het niet naar mijn zin, moeten hun maar zorgen dat het op tijd in orde komt, het in tenslotte hun fout.