Nu Online
Momenteel zijn er 760 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dilemma...

9-4-2012 17:04:57
Hey...
Ik zit met volgend probleemke...
Ik ben volop aan het dieëten, in de hoop een kilo of 10 kwijt te zijn tegen begin midden juli.
En door mijn 'gewichts' probleem heb ik ook nogal 'dikke' bovenarmen...wat niet zo mooi is bij mijn strapless-kleed.
Ik had eerst een ander kleed in gedacht met kraag of van die halve mouwtjes maar dan lijken mijn armen nog dikker.. :s
Nu heb ik dus dat kleed (waar ik trouwens héél blij mee ben).
En de mevr in de winkel adviseerde me een stola (tule) aan te doen...maar ik vind dat eigenlijk niet zo mooi..en mezelf kennende...ik ga daar constant mee prutsen, da gaat niet op zijn plaats hangen, én bovendien heb ik een tattoo op mijn schouderblad die ik dan helemaal bedek en dat vind ik dan weer zonde...

Nu weet ik niet goed wat te doen..

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 848

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik9-4-2012 17:17:11

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik ben al wat zwaarder dus ook dikkere armen.
En heb ook een strapless kleed.
Ook ik ben bezig met afvallen en ben begonnen met fitnessen zodat er misschien nog wat vorm in mijn armen komt :-) Dus de apparaten voor de armen worden veel gebruikt door mij :-)
Misschien kun je gewichtjes kopen ofzo? En dan oefeningen doen voor je armen?

tine
14-8-2010
 Meld misbruik9-4-2012 17:18:01

ik ben ook niet van de magerste, en had een haltertop met stola, heb die hier thuis ook uitgedaan, maar eigenlijk zat die niet in de weg tijdens de eigenlijke trouw.
moest je interesse hebben om hem te lenen, het is een rode, te zien op men foto's op fb

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik9-4-2012 20:37:51

Tine,
jammer dat het een rode is, als't een paarse geweest was't PERFECT :) Echt jammer...
Toch bedankt voor het aanbod!!!

Misschien moet ik wel eens opzoek gaan naar een stola met kleur, ipv een gewone witte tule..want dat vind ik écht niks..

Vanessa, trainen doe ik ook een beetje...weliswaar thuis met in elke hand een pakje suiker of zout...wat ik voor handen heb ;)

Er zijn niet echt alternatieven e voor een stola...zo van die 'korte jasjes' vind ik ook niet zo mooi...alé bij iemand die magerder is wel, maar bij mij staat het écht niet...

lieselot
14-7-2012
 Meld misbruik11-4-2012 18:05:16

Ik zou toch ook voor een gekleurde stola gaan, wit gaat zo wit zijn é ;)
Maar dit zal zeker niet in de weg zitten ze, da is geknoopd op de rug, en je hebt daar helemaal geen last van :)
Veels succes met de zoektocht!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik12-4-2012 10:10:57

Dankjewel lieselot! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...