Terug naar overzicht
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik ben al wat zwaarder dus ook dikkere armen.En heb ook een strapless kleed.Ook ik ben bezig met afvallen en ben begonnen met fitnessen zodat er misschien nog wat vorm in mijn armen komt :-) Dus de apparaten voor de armen worden veel gebruikt door mij :-)Misschien kun je gewichtjes kopen ofzo? En dan oefeningen doen voor je armen?
ik ben ook niet van de magerste, en had een haltertop met stola, heb die hier thuis ook uitgedaan, maar eigenlijk zat die niet in de weg tijdens de eigenlijke trouw.moest je interesse hebben om hem te lenen, het is een rode, te zien op men foto's op fb
Tine, jammer dat het een rode is, als't een paarse geweest was't PERFECT :) Echt jammer...Toch bedankt voor het aanbod!!!Misschien moet ik wel eens opzoek gaan naar een stola met kleur, ipv een gewone witte tule..want dat vind ik écht niks..Vanessa, trainen doe ik ook een beetje...weliswaar thuis met in elke hand een pakje suiker of zout...wat ik voor handen heb ;)Er zijn niet echt alternatieven e voor een stola...zo van die 'korte jasjes' vind ik ook niet zo mooi...alé bij iemand die magerder is wel, maar bij mij staat het écht niet...
Ik zou toch ook voor een gekleurde stola gaan, wit gaat zo wit zijn é ;) Maar dit zal zeker niet in de weg zitten ze, da is geknoopd op de rug, en je hebt daar helemaal geen last van :) Veels succes met de zoektocht!
Dankjewel lieselot! :)