Terug naar overzicht
Ik weet niet of de uitstraling bij deze zalen voor jullie goed zit, maar in de buurt van Brugge heb je ook nog: Lodewijk van Male in Sint-Kruis => heel mooie tuin en klassieke uitstralingBoldershof in Oostkamp => ook een mooie tuin, maar moderner dan Lodewijk van MaleHotel Van der Valk in Oostkamp => heeft een mooie feestzaal, maar daar is het volgens mij moeilijker om ook wat buiten te gaan en met een trouw in augustus is dat toch een beetje jammer :)
Wij trouwen in Lodewijk Van Male, zoals shibby zegt, heeft het een zeer mooie en grote tuin. Ideaal om mooie foto's te maken.
Wij trouwen in Hof ter Mude - Heist
Wij trouwen ook in Ter Mude. Hebben 3 zalen bezocht : Den lozen boer, Huyze De Baere en Ter Mude.Hadden wel hoop op De Baere maar de eigenares vond ik nogal arrogant en als je met een grote groep bent wordt het een beetje krap vond ik.Den lozen boer was prachtig , maar we moesten gaan zitten toen we de prijslijst kregen.En Ter mude waren we direct verkocht. Véél geluk
Dag Anne-Sophie, wij trouwden in Huyze de Baere, waaw, wat een aanrader. Wij zijn nog nooit zo in de watten gelegd geweest!
Bedankt voor jullie goede tips. We hebben beslist en hebben voor huyze de Baere gekozen! Spannend!