Terug naar overzicht
Wij gaan binnenkort brunchen in onze feestzaal. Is dan niet exact hetzelfde menu maar zo hebben we al een ideetje hoe lekker het hopelijk is :-)
Bij onze zaal kan je ook gaan eten, elke zondag een ander menu. Dit gaan wij binnenkort doen (mei 2012, zodat we de seizoensgroentjes wel al geproefd hebben :))Zo hebben we toch een voorsmaakje, maar niet hetzelfde menu. Wij nemen ook onze ouders mee, zodat zij wat kunnen afspreken van wie wat betaalt.
Ja dat lijkt me wel een goede oplossing te zijn! :-)
Hoi, ga zeker eens voorproeven! Ik kon de dag zelf geen hap door mijn keel krijgen en was blij dat ik al es voorgeproefd had :-) Zo ben je ook zeker dat het echt wel lekker is!Groetjes,Hanne
Wij hebben vanavond een proefdiner in onze feestzaal. We hadden al een menu vastgelegd, maar nu krijgen we de kans om telkens een alternatief gerecht te proeven. Dan kunnen we, als we willen, ons menu nog aanpassen. We gaan ook de wijn en champagne/cava kiezen dan. Het is een soort van geruststelling als je op voorhand weet hoe het zal smaken en of je het zelf wel lust. Ik heb de touwtjes liever in handen op dat vlak dan dat ik verrast word op het moment zelf. Maar dat is uiteraard verschillend voor iedereen.
Wij gaan wel proeven, maar dat is ruim 3 maand voor het feest zelf. Ik ga me toch een stuk geruster voelen als ik weet dat het eten lekker is.
Wij zijn ook weest gaan voorproeven, wel een aantal maanden vooraf.We zijn heel blij dat we dat gedaan hebben want er zijn zo heel veel zorgen rond het eten van onze schouders afgevallen.Ik zou het je zeker aanraden!