Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

survival kit

10-4-2012 7:48:40
Hallo, een tijdje geleden vond ik een topic over een survival kit maken voor een bruidje.
Daar zaten dingen in zoals oordopjes te gebruiken wanneer je iets duurs koopt en je geen gezaag erover wilt.
Confetti om de speciale momenten in je leven te vieren, zaadjes om je liefde elke dag te zien groeien enz.
Mijn zus gaat samenwonen en ik had graag zoiets samengesteld. Weten jullie nog spulletjes met redenen? Het mogen romantische en zeker ook grappige zijn.

Hanne
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1478

tima
8-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 9:27:35

beetje honing om het zoet te houden
potje mosterd (kan je ook met potje kruiden doen)to spice up your live
(naughty) glijmiddel voor de droge momenten (maar dan moet je zus wel tegen dit soort humor kunnen natuurlijk voor sommigen is dit er over. bij ons in de familie zouden ze plat liggen vant lachen )
een aspirientje tegen de hoofdpijn momenten

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik10-4-2012 13:33:49

@ Tima: echt tof!!!
Ik was van plan om zo iets te maken voor mijn ventje en dan de avond voor onze trouw mee te geven met hem (hij gaat dan bij zijn ouders slapen).
Ik ga buiten gelijkaardige spullen die je beschrijft ook nog een boudoir album van mij erbij steken 'voor de eenzame momenten' ;-) hahahahaaa.

Hij gaat het geweldig vinden, hij houdt wel van dat soort humor en hij zal het totaal niet verwachten! :-D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...