Terug naar overzicht
jaja nog 100 dagen, het gaat vooruit. Wij hebben al het volgende gedaan:- Stadhuis ligt vast- Kerk ligt vast en volgende week ondertrouw- Feestzaal - Ceremoniemeester- Videograaf- Fotograaf- Ceremoniewagens- Feestbusje aan de kerk- Kleedjes voor de bruidskindjes zijn er allemaal (enkel schoentjes nog)- Kostuum bruidegom is inorde en schoenen ook al- Trouwjurk (en eerste pas in mei) - Schoenen (en 2de paar heb ik ook in mei)- Visagiste- Kapster- Uitnodigingen zijn in druk, enveloppen liggen klaar- Gastenboek, enveloppendoos, ringkussentje - Dj- Pianiste tijdens recepties- Kostuums mannen suite zijn gehuurd en allemaal aangepast- Suitekleren mama's en vrouwen suite zijn allemaal aangekochtWat moeten we nog doen:- Ringen gaan kiezen- Boeket en aankleding kerk gaan kiezen- Uitnodigingen verzenden.En dan denk ik dat we er ver zijn. Hopelijk niks vergeten :-)groetjes en nog succes met de voorbereidingen!
hey jontje ,denk dat we dan ongeveer gelijk zitten qau voorbreidingen alleen da wij niet voor de kerk trouwenwant de trouwringen hebben we al ,evelopendoos word gemaakt door onze fotograaf die heeft onze uitnodigingen ook gemaakt :) mijn make-up doe ik zelf en men gelnagels zet ik ook zelf zal wel een dag of twee voor de trouw zijn want anders gaat het nimeer lukken door de zenuwen denk hihihihalleen de tafelindeling daar zijn we nog niet aan begonnen voorlopig zou ik nog ni weten hoe ik eraan moet beginnen hihi en ja we moete dan toch nog even wachten daarvoor want je zou toch al een inzicht moete hebben over wie er komt van de uitgenodigde e voor je aan de tafel indeling kunt beginnen maar denk om dan toch tegen die tijd eens contact op te nemen met de feestzaal of zij een idee hebben hoe we da het beste aanpakken want zoals bij vele het zal zijn is het hier ook zoiets van de geen, waar ik al zeker van ben die zeggen van naast die persoon wil ik niet zitten dus ja willen we proberen omdaar een beetje rekening mee te houden in het mogelijke natuurlijk ik wens jullie ook nog veel plezier aan jullie laatste voorbereidingen grtz nans
hier ook nog 100 dagen en de uitnodigingen zijn juist toegekomen met de post. Moeten nu nog de ringen afhalen en dan is alles klaar ....denk ik....:) de zenuwen komen eraan nu gaat het echt wel vliegen
Tip voor de tafelindeling: schrijf alle namen van de mensen die komen op losse papiertjes en leg deze gewoon in groepjes (dus per tafel) bij elkaar. Dan kan je makkelijk dingen veranderen en merk je het ook direct als er iemand overblijft. Vergeet ook jezelf en je partner niet! Wij hadden 1 jaar geleden alles al vastgelegd, ondertrouw was ook al in orde, maar de uitnodigingen waren nog niet gedrukt. Tafelindeling hebben we pas op het laatste moment gedaan, net als de decoraties.
hallo de 100 dagen zijn eindelijk bereikt:-)nu nog afwachten tot the big day..wij nog de misboekjes afdrukkende kledij halen voor de bruidskindjesuitnodigingen zullen volgende week af zijn en dan beginnen ronddragen een nog wat kleine dingetjeskdenk dat het er allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeel vlug zal zijn:-)succes nog egrtjs