Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoepelrok

10-4-2012 11:58:48
Hey bruidjes,

Misschien een domme vraag... Zijn er onder jullie nog met een hoepelrok onder jullie kleed?
Mijn vraag is nu, gaat dat makkelijk om te zitten of staat dat dan helemaal open? Als je in de kerk moet op je knieën zitten staat dat dan niet helemaal omhoog?
Heb daar al een tijdje op gedacht het is wel mooi, maar soms minder praktisch zeker?Volgende week nog eens mijn kleedje gaan passen en ik denk dat ik dan eens alles probeer...
groetjes!

Ellen
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 840

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik10-4-2012 12:39:29

Mij raadde ze in de winkel aan om er een te nemen. Het zijn niet meer van die oudere stijve modellen. In de winkel heb ik er eindje mee rond gelopen en geen problemen ondervonden. Natuurlijk ben ik niet op mijn knieen gaan zitten, hehe. Ik heb er een besteld o'dat het gemakkelijker is bij het wandelen gezien mijn jurk uit meerdere lagen bestaat en het anders wat statisch kan worden en zo blijven plakken aan je benen en het oogde ook mooier met hoepel omdat de jurk dan mooier viel.

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik10-4-2012 12:50:49

Hey, dat valt wel mee hoor, met die hoepel. Ik heb niet op mijn knieën moeten zitten, maar gewoon op de stoel zitten, in de bus zitten en zelfs naar het toilet gaan, ging zonder problemen! Je wordt dat snel gewoon.

Groetjes,
Hanne

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik10-4-2012 13:08:37

Ik kies niet voor een hoepelrok. Ik heb al een wijd kleed in Victoriaanse stijl en met een hoepel eronder, is het te overdreven. Toen ik ermee wandelde, voelde ik die hoepel constant tegen mijn voeten botsen. Mijn indruk is dat het te oncomfortabel is, maar dat kan heel goed aan mij liggen. Ik heb al zoveel onderrokken onder mijn kleed, dat die hoepelrok voor mij erover was.

tamara
30-3-2012
 Meld misbruik10-4-2012 17:22:42

ik had ook een hoepel, was makkelijk, enkel na het zitten moest ik telkens de hoepel weer naar beneden trekken, was wat ambetant, maar vlug gebeurd

Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik10-4-2012 18:10:10

Heb totaal geen hinder ondervonden van mijn hoepel, ze zijn tegewoordig heel soepel.

tamara
30-3-2012
 Meld misbruik10-4-2012 19:45:56

van mij kwam het omdat ik op het feest mijn sleep had opgetrokken met behulp van lintjes langsbinnen van mijn kleed, en die haperden geregeld aan mijn hoepel, vandaar...in 2 seconden was alles weer zoals het moest hangen :)

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 7:39:36

Hey allemaal,
Bedankt voor de reacties, ik had al een hoepel gekozen maar begon te twijfelen. En ik zal nog eens proberen zitten en knielen met mijn kleed volgende week bij mijn 3de pas :-)

groetjes

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 8:30:12

Ik heb ook een hoepelrok, maar die hoepel is niet hard, die is soepel. Heb hem via internet besteld en kon in een enveloppaketje in onze brievenbus, om maar te zeggen dat hij heel soepel is :-) maar natuurlijk wel voldoende om mn kleed mooi open te laten vallen.

groetjes,
een collega-bruidje met ook nog 23 dagen op de teller :-)

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 12:11:39

Ik heb na twijfelen toch gekozen voor een kleine hoepel.
Bij mijn kleed zit dit gemakkelijker, anders stap ik steeds tegen de voorkant van mijn kleed.
Er zit ook een sleep aan achteraan en hier trap ik dan ook niet op als ik een stap naar achter zet.

Veerle
25-8-2012
 Meld misbruik11-4-2012 15:18:35

Stephanie,

Waar heb jij je hoepelrok gekocht?

Dank je wel!

Veerle

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 15:26:03

Dag Veerle,
ik heb mijn hoepelrok via Ebay gekocht.

Dit is de link van de hoepelrok die ik kocht
http://www.benl.ebay.be/itm/2-HOOP-A-LINE-BRIDAL-PETTICOAT-CRINOLINE-UNDERSKIRT-new-/180819664340?pt=UK_Wedding_Clothing&hash=item2a19b11dd4

groetjes
Stephanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...