Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben ook binnenkort onze ondertrouw, best ook wel zenuwachtig voor.Vooral het misboekje is belangrijk é, hopelijk is het goed gekeurd :) Dan is er al een grote last van de schouders :) Veel succes!
hey,Wij moeten vanavond ook naar de pastoor en ben best wel zenuwachtig. Hopelijk vraagt hij niet te veel moeilijke vragen Groetjesen Succes!
Wij hebben volgende week onze ondertrouw. Dat is al vrij vroeg maar we doen dit puur uit praktische redenen. Ik ben zwanger en wou voor de bevalling die ondertrouw achter de rug hebben.Maar wat moeten we daar juist van verwachten?Ik kijk uit naar jullie verhalen!
Ey Lindsey, wij zijn vorige week ook gegaan en het viel echt heel goed mee :). Je mag trouwens met rijst gooien, heb het toen gevraagd ;).
En het is inderdaad goed meegevallen: we werden heel vriendelijk ontvangen en nog geen uurtje later stonden we "ondergetrouwd" en wel terug buiten.Ons misboekje was al goedgekeurd dus dat was al in orde. Vooral papierwerk in feite en even aangeven waarom we het belangrijk vinden om voor de kerk te trouwen. Verder nog wat praktische zaken afgestemd over de muziek, CD, huwelijkskaars enz.En Caroline, de rijst was inderdaad geen enkel probleem! Zo, weeral een belangrijk vinkje op de lijst!Groetjes
Wij moeten volgende maandag naar de pastoor voor de ondertrouw.Denk dat het bij ons ook wel zal meevallen. Momenteel ben ik nog niet zenuwachtig en mijn verloofde al helemaal niet (bij hem komt alles in orde op zijn tijd)groetjes,