Terug naar overzicht
Ik was nog op zoek naar een tweede, korte bruidsjurk voor de huwelijksreis. Ik heb er lang over getwijfeld om die via Light in the box te bestellen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Ik heb al verhalen gehoord van mensen die ervaring hebben met online kledij bestellen en het komt er vaak op neer dat de kleedjes eigenlijk uit China komen en dat de maten niet kloppen met wat er in de maattabel staat. Meestal is het veel te klein, precies kinderkledij. Als het te groot is, dan is dat nog niet zo erg, dan kan je het laten innemen, maar als het te klein is, dan kun je er niet veel meer mee doen. Soms staan er wel reviews bij bepaalde items en die zijn altijd zeer positief. Ik heb dan ook al weer gelezen dat die reviews streng gescreend worden en alleen de meest positieve worden erop geplaatst.
Hallo,Heb hier eigenlijk al veel negatieve ervaringen over gehoord, zelf nog geen ervaring mee. De kwaliteit van de stof is altijd een stuk minder dan op de foto's en soms is het model heel anders dan verwacht. Als je lage verwachtingen hebt en genoeg budget om een alternatief te zoeken als het tegenvalt, kun je het natuurlijk proberen...
Ikzelf zou het niet meer doen. Je krijgt achteraf ook nog een extra factuur van fedex voor extra verzendkosten (bij mij 22 euro). Stel je voor dat je kleed dan niet goed is en je moet het nog eens terugsturen? Ik heb er een gastenboek besteld wat op zich mooi is maar die extra verzendkosten daar had ik me niet aan verwacht!
Ik heb er een extra korte trouwjurk voor op reis gekocht en ik ben echt wel tevreden over mijn jurk. De maten klopte toch met hetgeen wat ik besteld heb, enkel vanboven was het iets te groot, maar dat heb ik hier door mijn buurvrouw laten oplossen voor 15 euro :-) Ik heb nadien ook geen extra factuur gehad dus ik ben misschien 1 van de weinige die er een goede ervaring op heeft nagehouden. Maar wie niet waagt, niet wint natuurlijk...