Terug naar overzicht
hoi!Ik vind dit goed meevallen hoor!Wij hebben voor 150 uitnodigingen (A5 formaat, 2luik) + 150 enveloppen + 75recpetiekaartjes + 100avondfeestkaartjes in totaal 265€ incl. btw betaald!Deze hebben we wel zelf afgehaald!Een drieluik is zowiezo altijd een stukje duurder hé!GroetjesUlrike
Hoi Tamara!Ik denk dat dit een gemiddelde prijs is. Wij betaalden voor 90 stuks (dubbele kaart) incl. enveloppen net geen € 200. X
Hey Tamara, wij hadden ook een drieluik, maar met kaartjes in. Voor het drieluik alleen zaten wij aan 350€ excl btw, wel drieluik in kalk en dat is nog duurder.Ik vond dat ook verschrikkelijk duur, maar dat is blijkbaar wel de prijs, op een ander was alles nog duurder ...Groetjes
Denk idd niet dat dat overdreven is.Wij hebben hier drukker id buurt genomen. En zijn per uitnodiging + envelop + kaartje ongeveer 3 euro per stuk kwijt.
Ik ben vandaag onze uitnodigingen ook gaan halen bij de drukker. Ik had 100 stuks ook een drieluik + enveloppen. In een beige glitterpapier en ik moest 188.60€ betalen groetjes.
Hey inge , Van waar heb je dat beige glitterpapier ? Zoek dat ook .. Dank je ! Grts Heidi