Nu Online
Momenteel zijn er 730 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Teleurstelling 1

10-4-2012 16:15:52
Pfff, ff pissed op mezelf... Had de perfecte bruidsschoen gezien op de site van Brandos (enkele weken geleden) Ik dacht ohh nog even wachten tot na mijn bevalling om te bestellen... Ging ik in de week terug kijken ... Enkel nog maat 41 en 42 :( met goede hoop een mailtje gestuurd als de andere maten nog terug binnenkwamen ... Vandaag reactie 'nee' enkel als ze terug worden gestuurd door anderen. Grrrrr zo ben ik weer maar eens geleerd... Volgende keer onmiddellijk bestellen zeker?!

Kelly
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 611

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik10-4-2012 16:19:12

Hey Kelly,

Ik heb net hetzelfde meegemaakt met brandos, wou ze ook bestellen en niet meer in m'n maat, ik stuur een mail, sorry mevrouw maar ze komen niet meer opnieuw binnen enkel als iemand ze in retour stuurt, 'k vond het zoooo jammer want ze waren echt m'n ding.
Ik heb toen een ander paar gekocht na een paar weken en stonden ze 3 weken later toch niet wel op de site weer beschikbaar in alle maten, ik dacht dat ik iets ging krijgen, maar 't was te laat, ik had er al gekocht, vond het heel erg jammer, maar 'k was vooral teleurgesteld....

Marijke

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik10-4-2012 16:22:03

Spijtig! Ik ga nog wat wachten om te bestellen in de hoop dat ze idd toch nog terug erop staan binnen een aantal weken. En anders op zoek naar de second best zeker :)

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik10-4-2012 16:50:43

hey, ik heb dit jammer genoeg al veel meegemaakt ze, dus vanaf nu als ik in de winkel iets zie wat mijn goesting is, kopen,.... veel succes met je zoektocht!!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik10-4-2012 22:52:04

ken je de naam van het merk nog? of het model? misschien kan je het hier posten en kunnen andere bruiden helpen? welke maat zou je moeten hebben?
er zijn nog interessante sites buiten Brandos ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...