Terug naar overzicht
Hey Kelly,Ik heb net hetzelfde meegemaakt met brandos, wou ze ook bestellen en niet meer in m'n maat, ik stuur een mail, sorry mevrouw maar ze komen niet meer opnieuw binnen enkel als iemand ze in retour stuurt, 'k vond het zoooo jammer want ze waren echt m'n ding. Ik heb toen een ander paar gekocht na een paar weken en stonden ze 3 weken later toch niet wel op de site weer beschikbaar in alle maten, ik dacht dat ik iets ging krijgen, maar 't was te laat, ik had er al gekocht, vond het heel erg jammer, maar 'k was vooral teleurgesteld....Marijke
Spijtig! Ik ga nog wat wachten om te bestellen in de hoop dat ze idd toch nog terug erop staan binnen een aantal weken. En anders op zoek naar de second best zeker :)
hey, ik heb dit jammer genoeg al veel meegemaakt ze, dus vanaf nu als ik in de winkel iets zie wat mijn goesting is, kopen,.... veel succes met je zoektocht!!
ken je de naam van het merk nog? of het model? misschien kan je het hier posten en kunnen andere bruiden helpen? welke maat zou je moeten hebben?er zijn nog interessante sites buiten Brandos ;-)