Terug naar overzicht
hallo Romywij trouwen ook op 18/8/2006,en ja bij mij beginnen de zenuwen ook te komen zeker als je de weerberichten leest maar laat ons hopen dat de zon voor ons toch zal schijnen en dat we nog een stralende dag mogen hebben.Ik wens jou nog veel geluk vrijdagen geniet er zeker vangroetjes Carin
Hey meisjes,Ik trouw ook op vrijdag. Het lijkt er toch op dat het weer beter wordt hé. Trouwens tegen mij heeft iemand gezegd dat regen op je trouwdag geluk brengt....Veel succes voor vrijdag!!GroetjesEvy
Hey Carin, wat leuk dat je ook vandaag gaat trouwen! veel succes vandaag geniet er lekker van dat ga ik ook zeker doen!! Hoe laat ga je trouwen?? Ik om 15.15 dus ga zo lekker beginnen met de voorbereidingen. Ben ook behoorlijk zenuwachtig hoor heb er gewoon buikpijn van!!Heel veel plezier vandaag laat nog maar even weten hoe het is geweest! Ik duim met je mee voormooi weer!Veel liefs Romy
Ow en Evy natuurljk ook! (ik las er gewoon overheen in al mijn enthousiasme haha. Heel veel plezier en heel veel succes vandaag! Hoe laat mag jij??Veel liefs Romy
Nou dames hier is in ieder geval de zon gaan schijnen hopen dat dat in ieder geval in de middag nog zo blijft!!