TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
6-10-2012
|
10-4-2012 20:17:33
je kan ook gewoon nu al gaan kijken, vind je niets naar je zin. wacht je gewoon op de nieuwe collectie. ik was te zwak en kon niet wachten en ben een jaar opvoorhand gegaan. ook maar eens voor te kijken ;-)
|
|
Jolien
12-5-2012
|
10-4-2012 20:24:23
Wij trouwen dit jaar op 12 mei en ik ben vorig jaar in september gaan kijken voor mijn jurk.alles hangt natuurlijkheid veel af van het merk.ik heb gekozen voor een jurk van pronovias, deze waren al eerder in de winkel.als je dus al een idee voorhet merk hebt, kan je misschien zo op zoek gaan naar een winkel en vragen wanneer deze binnenkomen.ik dacht ook dat september laat zou zijn, maar dit was zeker ruim op tijd!natuurlijk is dit een van de mooiste momenten in de voorbereiding hè:je kleed!maar je zal zeker je smaak vinden, er is werkelijkzoveel keuze!heel veel succes!x jolien
|
|
Titia
28-7-2012
|
10-4-2012 20:27:11
Ik ben in september gegaan voor juli. Je kan nu wel al eens gaan kijken om al het 'soort' kleedje te vinden die bij je past. Dan kan je met de nieuwe collectie duidelijker aangeven wat je wil :) tenzij je nu al HET kleedje zou vinden, dan zou ik niet twijfelen.
Het heeft zijn voor en nadelen. Succes!!!
|
|
shanna
25-5-2013
|
10-4-2012 20:52:19
Heel erg bedankt voor jullie tips, heb even met de mama gebeld en we gaan inderdaad eens gaan kijken en dan zien we wel wat het geeft! Wat is het toch spannend hè . Kijk er al zo naar uit!
|
|
Sofie
|
10-4-2012 21:03:53
Ik trouw half mei en ben in oktober-november gaan kijken. Mijn kleed is eind november besteld en ik heb begin maart mijn eerste pas gehad. Was dus ruim op tijd. Gaan kijken kan geen kwaad, maar denk goed na voor je een kleed koopt! Je zou niet de eerste zijn die spijt krijgt, of twijfels.
Veel plezier bij het passen in elk geval!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-4-2012 21:38:08
Ik ben 5 oktober gaan passen en in de 2de winkel was het raak! En we trouwen dit jaar op 7 september...dus bijna een jaar op voorhand gekozen, de nieuwe collectie was toen net binnen.
groetjes en succes!
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
11-4-2012 8:40:41
Als je een idee hebt welk merk je interesseert kan je begin september eens bellen naar de winkel of dit merk al binnen is. Meestal zeggen ze november als je in het najaar zou gaan kiezen omdat tegen dan al hun merken in de winkel binnen. Ik had heb ook van de nieuwe collectie najaar 2011 (Ladybird) gekozen en ben toch half september 2011 kunnen gaan passen omdat de kleedjes al binnen waren. Mijn kleed was binnen begin januari (oorspronkelijk was er februari-maart gezegd) en ik trouw 5 mei. Dus allemaal netjes op tijd :-)
groetjes
|
|
heidi
16-6-2012
|
11-4-2012 9:34:14
hey ,
inderdaad ik ben ook in oktober geweest, zodat ik nieuwe collectie kon zien, heb er 3 aangehad, en het 2 de was meteen prijs , helemaal verkocht :)
groetjes
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
11-4-2012 11:34:24
Hey Hier nog een 25 mei 2013 bruidje!!! Wat hebben jullie al in orde gebracht voor de trouw?
Wat betreft het trouwkleed, ik ga wachten op de nieuwe collectie en ga dus op zoek gaan vanaf oktober. Veel succes!
|
|
shanna
25-5-2013
|
11-4-2012 19:03:36
Momenteel ligt er al vast:
Zaal
Ceremoniemeester
Dj
Vervoer
De fotograaf
De teksten van het misboekje (nog niet goedgekeurd door pastoor)
Het uur van de misviering
Weet al waar ik mijn haar en make up laat doen maar nog geen concrete afspraak
En hoe ver zit jij met de voorbereiding?
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
11-4-2012 19:18:49
Amai jij hebt al veel gedaan! De zaal is in orde en we zijn nu bezig met muziek (dj, live, ...), fotograaf en weddingplanner/ceremoniemeester. Haar en make-up heb ik ook al een idee van.
Veel succes nog!
|
|
shanna
25-5-2013
|
11-4-2012 19:53:45
Spannend hé, maar er komt toch veel bij kijken! ook voor jou nog veel succes!
|
|
sandra
8-6-2013
|
20-5-2012 20:47:00
Hier nog een 25/5/2013 bruidje :-). Bij ons ligt enkel de zaal al vast en fotograaf. Ben wel al eens gaan kijken voor een kleed, maar ga ook wachten op nieuwe collectie...
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
20-5-2012 22:00:33
Update van de zaken die in orde zijn: zaal, live-zangeres, dj, fotograaf (dit heeft echt lang bij ons geduurd, want met geen enkele hadden wij een "klik", maar toch dé juiste fotograaf voor ons gevonden en het was een super aangenaam gesprek, het is Michel Melsen geworden!!!) bruidswagen, kerk. We zijn momenteel bezig over het ontwerp van ons drukwerk en we gaan ook op jacht voor een videograaf en ceremoniemeester. Maar eerst even relaxen, want amai er kruipt véél tijd in!
veel succes bruidjes en bruidegommetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|