Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 30 dagen!!!

10-4-2012 20:20:01
Spannend...nog 30 dagen staan er op de teller! De verkopende weken zullen wel omvliegen door de vele punten op ons to do-lijstje! Onze genodigdenlijst is zo goed als definitief en doorgegeven aan de feestzaal, morgen laatste meeting met de dj, misboeken is goedgekeurd, versiering voor de kerk is klaar,... Ik hoop dat we niets over het hoofd zien!nog 30 dagen dus tot onze mooie dag en daarna 10 dagen relaxen in punta cana!na al deze hectische voorbereidingen komt deze huwelijksreis meer dan op tijd!

Jolien
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 901

natje
12-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 7:13:56

hier ook nog 30 dagen
spannend he
het weer mag wel stilletjes gaan veranderen zenne.
geniet nog van de laatste voorbereidingen want vliegt nu rcht wel vooruit he

groetjes

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 11:25:42

Nog maar 30 dagen en precies nog zoveel te doen :-p, we doen een ceremonie op locatie en moeten het praktische hiervan nog regelen, stoelen en tent en iemand die die wil opzetten enz :-) en mijn ring was klaar maar een vuiltje erop en moet ik nog uithalen, en dan nog langs de zaal en eventueel notaris, aangezien daar al dingen vastliggen en vragen of er niets wijzigt na het trouwen
en nu zaterdag al mijn vrijgezellen feestje, spannend toch allemaal,
het kort echt af, en heb het gevoel dat het nog zo ver weg is

Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 12:36:21

Nu begint het spannend te worden! De gasten hebben tot morgen om te bevestigen, maar blijkbaar wachten de meeste wel tot de laatste moment. Ondertussen heb ik wat last van koortsblaren, dus hopelijk zijn die volgende maand, samen met de regendruppels verdwenen!

Lies
7-7-2012
 Meld misbruik11-4-2012 13:31:16

Aangezien onze burgerlijke trouw op 12/5 is bid ik zeker mee voor goed weer :)
Ik ben blij dat ik toch wat extra tijd heb voor het echte feest, want hoe zalig het allemaal ook is, er kruipt toch heel wat tijd in. :)
Nog een vraagje: hebben jullie een pull voorzien voor op de grote dag? Of gaan we het redden met blote armen?

Joachim
12-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 14:55:45

30 dagen op de teller... :-) Alles zo goed als in orde. Enkel nog een broeksriem die past bij mijn schoenen en een bruidsboeket.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...