Terug naar overzicht
hier ook nog 30 dagen spannend he het weer mag wel stilletjes gaan veranderen zenne. geniet nog van de laatste voorbereidingen want vliegt nu rcht wel vooruit he groetjes
Nog maar 30 dagen en precies nog zoveel te doen :-p, we doen een ceremonie op locatie en moeten het praktische hiervan nog regelen, stoelen en tent en iemand die die wil opzetten enz :-) en mijn ring was klaar maar een vuiltje erop en moet ik nog uithalen, en dan nog langs de zaal en eventueel notaris, aangezien daar al dingen vastliggen en vragen of er niets wijzigt na het trouwenen nu zaterdag al mijn vrijgezellen feestje, spannend toch allemaal, het kort echt af, en heb het gevoel dat het nog zo ver weg is
Nu begint het spannend te worden! De gasten hebben tot morgen om te bevestigen, maar blijkbaar wachten de meeste wel tot de laatste moment. Ondertussen heb ik wat last van koortsblaren, dus hopelijk zijn die volgende maand, samen met de regendruppels verdwenen!
Aangezien onze burgerlijke trouw op 12/5 is bid ik zeker mee voor goed weer :)Ik ben blij dat ik toch wat extra tijd heb voor het echte feest, want hoe zalig het allemaal ook is, er kruipt toch heel wat tijd in. :) Nog een vraagje: hebben jullie een pull voorzien voor op de grote dag? Of gaan we het redden met blote armen?
30 dagen op de teller... :-) Alles zo goed als in orde. Enkel nog een broeksriem die past bij mijn schoenen en een bruidsboeket.