TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sissi
26-5-2007
|
16-8-2006 8:30:04
Hey,
Velen laten het doen omdat ze schrik hebben dat het die dag niet gaat lukken omdat ze te zenuwachtig zijn(en dus bibberen). Er zijn wel meisjes die het zelf doen en je kan er inderdaad een ampule onder doen zodat het langer blijft. Wat dat juist is weet ik zelf niet.
Groetjes, Sissi
|
|
Lieve
1-9-2006
|
16-8-2006 11:50:21
Hey,
ik heb vorig jaar een cursus make-up gevolgd, met het oog op mijn huwelijk. Dat ging heel goed en ik kan mijzelf perfect opmaken, maar toch heb ik uiteindelijk gekozen voor een visagiste.
Ik ken mezelf en ik ga die dag staan bibberen en beven, dus mooi zou het niet zijn. Gisteren heb ik mijn proef make-up gedaan en ik zag er schitterend uit. Toch nog mooier dan ik het zelf ooit zou kunnen.
En ja, je zal er anders uit zien, maar mag dat die dag niet? Ik ga er totaal anders uitzien, maar dat geeft mij niet. Ik blijf toch mezelf in wat ik doe en wanneer kan je je anders optutten?
Groetjes, Lieve
|
|
Lieve
1-9-2006
|
16-8-2006 11:53:49
Oh ja, als je beslist het zelf te doen, toch nog een paar tips: Je moet je fond de teint ook op de oogleden aanbrengen én daarboven een laagje poeder (hetzelfde op je lippen). Als je dan je ogen doet met poederkleurtjes, blijven die de hele dag zitten en loopt het niet in de plooien. Nadien kan je een beetje water over je gezicht nevelen, dat fixeert ook. Niet te veel natuurlijk, zodat het niet uitloopt. Er bestaan daar speciale bussen voor.
Blijkbaar bestaat er trouwens ook bij Hema een basis voor oogschaduw waardoor het langer blijft zitten. Maar daar heb ik geen ervaring mee.
Groetjes, Lieve
Veel succes ermee! Lieve
|
|
An
13-8-2005
|
20-8-2006 20:04:45
Hoi Lis, Ik heb mezelf opgemaakt op onze trouwdag. Ik maak mezelf dagelijks op, subtiel geen heel schminkbord en k had ervoor een make-up cursus gevolgd waar ik veel tips en ideetjes heb gekregen. In de Hema vindt je oogschaduwbasis en dat is zeker een aanrader. Voor de rest had ik de make-up bij en heb ik tussen de verschillende gedeeltjes een check-up gedaan en evt bijgewerkt. Ik voelde mezelf op m'n gemak en zag er natuurlijk uit. Als je wat handig bent en gewoon bent om jezelf te maquilleren, waarom dan niet zelf doen: wat je zelf doet, doe je beter! Groetjes en veel succes! An 13-08-05
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|