Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom: check!

10-4-2012 21:41:52
Weer een item dat van de to-do lijst geschrapt kan worden! JOEPIE!

Voor zijn kostuum wilde ik graag naar Wellens in Herentals gaan kijken. Supermooie winkel, maar helaas niet gevonden wat we zochten. Hij heeft nogal "zware" bovenbenen, en het was bij de meeste merken niet mogelijk om de broek in een andere maat te nemen dan het vest. Op weg naar huis nog eens "snel" gestopt bij Vossen in Balen en daar hing HET kostuum. Het was wel meer dan dubbel zo duur dan voorzien, maar dit kostuum moest en zou het worden! 't Is er eentje van het merk "Cossmo" en het is zo "bruidegom" :-) Ik ben er helemaal verliefd op!

Nicky
1-1-2023
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 858

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik11-4-2012 7:11:19

Hey Nicky,

Wij hebben ook alletwee een kostuum van Cossmo gekocht.
Het was ook helemaal ons ding + je kan het daarna ook nog aandoen wat voor ons toch belangrijk was met zo'n kostprijs :-)

Groetjes
Joeri

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info