Nu Online
Momenteel zijn er 686 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opzoek naar goede DJ! DJ Pol Van Ghent, DJ Sweeby, ...

16-8-2006 8:45:31
Hey,
Ik trouw op 11 aug 2007. En ik ben opzoek naar een goede DJ. Ik trouw in de zaal "de Visscherie". Iemand al gehoord van DJ Pol Van Ghent? Van DJ Sweeby? Van DJ Frank en DJ Brecht? Of andere?
Alvast bedankt
Lut

Lutgart
11-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2028

Bart

Meld misbruik16-8-2006 8:49:08

je kan altijd http://users.telenet.be/lebart es checken

dierk

Meld misbruik16-8-2006 19:13:57

Lutgart,
Als we kunnen helpen waarom niet, je moet maar eens kijkje nemen op onze site www.studiohappymusic.be , neem eens een kijkje bij de pagina referentie's, en je kijkt maar eens wat alle koppeltjes schrijven in ons gastenboek, mocht je interesse tonen mag je gerust mailke sturen,Muzikale groeten, Dierk

veerle
2-6-2007
 Meld misbruik16-8-2006 19:17:43

hallo,

wij trouwen en DJ Sweeby komt bij ons. ik ben zelf naar een trouw geweest waar hij trouwde en het was de max. Iedereen heeft zich super goed gehad, van jong tot oud. Zeker doen!!!

Barbara
18-8-2007
 Meld misbruik16-8-2006 20:01:26

Hallo,

Wijzelf hebben DJ Poll van Ghent. Hij schijnt echt supergoed te zijn. Ook in het gastenboek kan je veel goede reacties terugvinden. Wat ook belangrijk is: hij is niet zo duur als andere DJ's waarover ik op de site soms hoor.

Groetjes

26-5-2007
 Meld misbruik17-8-2006 21:57:19

Hallo,

Ik van vandaag naar de Cofar geweest om het een en ander te bespreken en o.a kwam sweeby ter sprake. Een meisje die werkt in de Cofar heeft hem ook als dj genomen en ze was super tevreden.
Ik ben helemaal gerust gesteld!!!
Hopelijk jullie ook.???
groetjes Hannelore

x

Meld misbruik29-8-2006 21:29:28

Beste,

Hier sweeby, Ik zag net in mij agenda dat ik op 11 augustus 2007 in de visscherie moet spelen. Ondermeer in zaal: waterlelie. Ik hoop dat het voor jullie is, alvast bedankt voor het vertrouwen en tot binnenkort!

DJ sweeby (www.pollvanghent.be )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...