TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
16-6-2012
|
11-4-2012 9:26:55
Hey nikki,
Ik werk zelf in een zonnestudio , daarbij dat ik je even wat raad wil geven, Meestal de mensen met een zonneallergie komen onder de zonnebank, doordat ze in de zon anders veel te fel hun allergie krijgen, deze nemen dan wel bij ons de lichtste die we hebben, voor het minst aantal minuten, en heb eigenlijk nog niemand gehad die door de zonnebank dit heeft opgelopen, maar kan natuurlijk wel zijn. je vraagt ook hoeveel beurten je nodig zou hebben, dat hangt af van je huidtype, je zegt dat je snel bruint, dus zoveel beurten zullen dit niet zijn, maar je moet toch even op voorrand beginnen met zonnebanken, zodat je zeker je kleurtje hebt,wat je wilt bereiken, kan zijn dat je na 5 beurten al een mooi kleurtje hebt, dan is het gewoon nog eventjes het kleurtje onderhouden tot bij je bruiloft
Je kan je natuurlijk ook zo laten spuiten, maar vergeet niet dat dit afgeeft, heb een klant gehad die trouwde die dat liet doen, en binnenzijde van haar trouwjurk, zag er heel bruin oranje uit.
Groetjes
|
|
Hanne
30-6-2012
|
11-4-2012 9:27:14
spray tanning
|
|
Annelies
7-8-2010
|
11-4-2012 14:13:35
Hallo,
Ik zou je ook aanraden om toch de zonnebank een te proberen (lichte versie, slechts enkele minuutjes)... Ik zou dit wel even op voorhand proberen moest je een allergie krijgen mag je dit niet meer zien op je huwelijksdag... persoonlijk heb ik het nog nooit gehoord, zo'n allergie, maar het kan natuurlijk altijd. Dus ik denk dat de kans dat je er eentje zou oplopen vrij klein is.
Alternatieven: - gewoon de zon... nog wat meer in de zon vertoeven (in de tuin werken werkte bij mij goed), - bruin spuiten vind ik persoonlijk geen goed alternatief omdat je (meestal) hoort dat het afgaat, -eventueel bruinen zonder zon... wel een goed merk nemen (Roc, Dove en Rivella gebruik ik nogal eens en deze kleuren bij mij vrij natuurlijk) want je wordt nogal snel geel en dat is zeker niet natuurlijk. Ik smeer ook slechts 1 keer, maximum 2 keer... meer is bij mij niet mooi (hangt ook af van je huid denk ik). Ik smeer mij ook iedere keer na bad/douche in met een gewone body lotion, daarvan is je huid mooi zacht. Voor je bruinen zonder zon gaat smeren ook even scrubben zodat alle dode huidcellen wegzijn, dit geef een egaler resultaat.
Groetjes Annelies
|
|
Graciela
|
11-4-2012 18:53:39
|
|
rafa
6-5-2011
|
11-4-2012 19:41:24
dat bruin spuiten, is een heel goei alternatief voor onze trouw zijn er verschillende vriendinnen die dat gedaan hebben, wij trouwden op vrijdag, en zij zijn het de woensdag gaan laten doen, en ik moet zeggen het was bij alle 4 heel mooi,bruin, niet afgegaan, geen plekken...
anders moet je eens bij je in de buurt kijken, en het mss volgende week ofzo eens proberen en zien of je content bent, als dat niet het geval is kan je nog beginnen met zonnebanken, en heb je dus nog tijd... ik kende het niet, en heb er nu wel spijt van, want ik ben zeker 8 keer onder zonnebank moeten gaan, om iet of wat bruin te zien (ik bruin helemaal niet snel), en dat bruinspuiten, ben je er op een kwartierke vanaf, en je ziet het een 4tal dagen
groetjes en succes
|
|
Veerle
2-7-2011
|
12-4-2012 10:40:42
Spijtig genoeg is een zonneallergie wel degelijk iets dat ook de kop kan opsteken onder de zonnebank, ik spreek uit recente ervaring... Ik heb zowieso al jaren zonneallergie, sinds kindsbeen af, maar tot enkele weken terug had ik er nooit last van als ik onder de zonnebank ging (wat ik ondertussen tot wel al een 7-tal jaar regelmatig doe), tot ik eind maart een gigantische allergische reactie kreeg na een kwartiertje zonnebank (waar ik normaal gezien altijd 20 minuutjes ga), met extreem verhoogde bloeddruk, roodheid, blaren, ... tot gevolg. "Gelukkig" was de reactie enkel op mijn bovenlichaam en bleven mijn gezicht, handen en benen gespaard. 'k Wou eerst niet aannemen dat de zonnebank de oorzaak was, maar de dermatoloog verzekerde mij dat dit wel degelijk een geval was van (zon)lichtallergie en dat het niet de eerste keer is dat er na jaren blootstelling ineens een allergie in volle hevigheid doorbreekt (maar dit zou ook het geval zijn indien ik met eenzelfde regelmaat gewoon in de zon had gelegen, en dan zou het waarschijnlijk zelfs nog sneller zo ver gekomen zijn). Los daarvan, zou ik mij in jouw geval niet teveel zorgen maken... Als je normaal gezien makkelijk bruint en je geen verleden hebt van zonneallergie, is de kans klein dat je nu ineens een reactie zou krijgen... Dus ik zou kiezen voor zonnebank, want ondanks mijn laatste negatieve ervaring, ben ik er wel nog een grote voorstander van en blijf ik hopen dat die zware allergische reactie maar eenmalig was! Groetjes, Veerle
|
|
Miranda
|
22-4-2012 21:36:43
Hallo,
Bruinen zonder zon... goed ingesmeerd kan ook een mooi en egaal resultaat geven.
Ik zou opletten met tanning spray. Je kan er vlekken van krijgen. Als je het dan toch overweegt, zou ik het enkele weken voor je trouw al eens testen.
Succes,
Miranda
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|