Terug naar overzicht
Dus je moet geld betalen, om je EIGEN kleed te mogen passen? Dat is straf... Ik niet dat zoiets correct is
Ik vind het eigenlijk ook totaal niet kunnen. Ik ben aan het overwegen gewoon te kijken of ik het kan meenemen naar huis en tot september thuis kan houden. Het was toch een pasmaatje en er moest niet echt meer aan ingenomen worden of zo.
Wablief o_0Ik zou dat toch niet betalen zunne... Da is pure zever...Gelijk da ge daar een uur ga staan passen, weetwel...
Tis da...en die zei dat ook zo nonchalant. Alsof dat dat de gewoonste zaak van de wereld is. Bij de aankoop hebben ze daar niks van gezegd. Volgens haar staat het op de bon, maar zelfs dat betwijfel ik.
hmmm... bon of niet... wa voor service is da seg... Ik zou zooo op mijn tenen getrapt zijn :DKzou ook overwegen om het mee te nemen naar huis! Maar kzou inzitten met kreuken enzo :-/
??????? nog NOOIT gehoord! Totaal ongepast zelfs!
@Ulrike: bwah als dat in zo'n "garment bag" in de kleerkast hangt denk ik niet dat dat meer zou kreuken dan wanneer het daar omhoog hangt eigenlijk
ook waar! Idd, kzou dan idd ook mijn kleed gaan halen :D en genoeg trucjes om ze er achteraf terug uit te krijgen en dat zal u zeker géén 20€ kosten :p
ik vind dat toch ook echt niet kunnen ze, allee betalen om je eigen jurk te mogen aandoen, te belachelijk voor woorden!!
man man man!! Ik zou ook zo slecht gezind zijn! Wat is dat nu voor service!! Zou dat toch ook weigeren hoor, op de bon of niet.
Geheel terzijde: ik heb gehoord dat beter is om het in een hoes op een bed 'in de logeerkamer' te leggen als jullie dat hebben dan het op te hangen. Vooral als het een zwaar model is, kan het daardoor wat uitzakken. Zwaartekracht...
dacht ik al te doen :) er staat een reservebed op zolder. Dank je voor de tip!
Bij welke winkel heb je je kleed mss gekocht? Heb een aantal weken geleden ook gevraagd om evt nog een extra pas te doen omwille van de accessoires ed en ik zou dan ook pasgeld moeten betalen. Dacht zelfs dat ze over 50€ sprak maar ben niet meer zeker.grtz
foei foei, dan betaal ja al zoveel geld voor een kleed, en moet je nog pasgeld betalen!Schandalig sèg!Welke winkel was het?
vind ik ook erg! kzou ook al mee naar huis nemen denk ik, zeker als ze pasgeld gaan vragen, hoe komen ze erbij!